SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

jestem bokserem , co moge zmienic w swoim treningu / diecie?

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1924

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 249 Wiek 27 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 1022
Aktywnosc:
na codzien trenuje boks ,ale ze nie ma wakacji to zaczelem czesciej chodzic na silownie niz dotychczasz
Moj trening:
interwalowy
rozgrzewka:
5minut na biezni
I obieg:
-unoszenie sztangi do gory (jak wyciskaja najwieksze ciezary na olimpiadzie ,ten sam sposob)
-wyciskanie na klatke
-rozpietki
-brama ... caly obieg powtarza 2x po 16 powtorzen
potem rower - 4 - 5 minut
II obieg:
-sciaganie na wyciagu do klatki (plecy)
-siódemki
-grzbiety
-sciaganie linki na atlasie (biceps)
potem znow bieg lub wioslowanie 3-4 minut
-wyciskanie na barki z klatki
-sciaganie linki na atlasie (triceps)
-wyrzucanie hantli na boki
-francuskie unoszenie sztangi
-dociaganie sztangi do brody

Trening koncze najczescie seriami na brzuch



Dieta: (moze nie najlepsza ale jest ;) )
I sniadanie: 250g twarog chudy z dzemen (juz bez dzemu) albo 125g platkow owsianych z mlekiem
II sniadanie: 200g serek wiejski + 2 kromki chleba razowego
Obiad: (po silce) : 400g warzywa + 150g piersi z kurczaka (2x w tygodniu z winem wytrwanym)
podwieczorek (chodz nie zawsze) : szpinak z jogurtem nautralnym / brokuly
kolacja (czasami jej brak ;] ) : tunczyk + kapusta + marchew / twarog jesli nie byl na podwieczorek


Dania sie czasami zmieniaja :) . na jakies omelty z bialek , w kolacji czesto tunczyk albo bialka jaj i ostatnio zaczelem wrzucac wiecej slonecznika , orzechow , pestki z dyni - garsciami

Sprawdź ile masz % tłuszczu?

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 249 Wiek 27 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 1022
podwieczorek* : szpinak z jogurtem nautralnym / brokuly
kolacja* : tunczyk + kapusta + marchew / twarog jesli nie byl na podwieczorek
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 508 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 20641
ogólnie dieta do bani... Koniecznie poczytaj tematy podwieszone i ułóż coś sensownego, wtedy Ci pomożemy :)
Oto kilka wskazówek:
-twaróg lub serek wiejski jedz przed snem (najlepiej z łyżeczką oliwy);
-za dnia lepszym źródłem białka jest kurczak, schab, wołowina, tuńczyk, jaja;
-na śniadanie polecam płatki owsiane na mleku + odżywka białkowa (bądź białka jaj);
-po treningu najlepiej ziemniaki gotowane + tuńczyk/kurczak/schab/wołowina
-zadbaj o węglowodany w każdym posiłku (oprócz tego przed snem) - ryż, kasze, makaron razowy;

CO CIĘ NIE ZABIJE TO CIĘ WZMOCNI

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 249 Wiek 27 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 1022
ok . dziekowa . dzisiaj po treningu popracuje nad tym i napisze
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 249 Wiek 27 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 1022
sniadanie
platki owsiane 125g
mleko ok 200ml
pozniej trening a z pol godziny przed treningiem czasami z 20g gorzkiej czekolady

po treningu
warzywa 200 - 300g
piers z kurczaka 200 - 250g

obiad
warzywa lub szpinak + jogurt naturalny
ryba 80 - 100g

po obiedzie
sererk wiejski + 2 - 3 kromki chleba z pomidorem

kolacja
twarog 150g LUB tunczyk + marchew + kapusta
oliwa z oliwek 20ml
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
s.m.p.a. ODŻYWIANIE
Ekspert
Szacuny 424 Napisanych postów 56364 Wiek 32 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 184874
śniadanie gdzie źródło białka i tłuszczy?

po treningu warzywa ?? żartujesz chyba

obiad gdzie tłuszcze?

po obiedzie
mięso warzywa oliwa plus ww zależy jaki cel diety

kolacja twaróg warzywa oliwa


w ogóle to policz zanim następnym razewm coś wkleisz bo szkoda cokolwiek oceniać...

Niedostępny do odwołania. Zdrowia dla WSZYSTKICH!

https://www.facebook.com/pages/Wszystko-Ch**/363238457019620 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 249 Wiek 27 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 1022
sniadanie platki owsiane bialko z platek i mleka , czemu warzywa nie moga byc po treningu?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 249 Wiek 27 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 1022
do sniadania zawsze p przebudzeniu zarzywam omege3
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 249 Wiek 27 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 1022
jesli mozesz to pomoz Mi w poprawieniu tej diety.. dodaj co potrzebne .. dieta ma byc redukcyjna gdyz staram sie spalic zbedny tluszcz nie tracac zbyt duzo masy , zabezpieczam to suplementami
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
s.m.p.a. ODŻYWIANIE
Ekspert
Szacuny 424 Napisanych postów 56364 Wiek 32 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 184874
to policz pierwsze ile czego potrzebujesz

Niedostępny do odwołania. Zdrowia dla WSZYSTKICH!

https://www.facebook.com/pages/Wszystko-Ch**/363238457019620 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 508 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 20641
Po pierwsze to napisz nam coś o sobie: wagę, wzrost, szacowany bf, typ budowy (jeśli problem z fatem to pewnie endo)

CO CIĘ NIE ZABIJE TO CIĘ WZMOCNI

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Czym zastąpić kilka potraw??

Następny temat

Od czego i jak zaczac prace nad soba?