SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Fabryka Siły - opinie

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 217

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 54 Wiek 27 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 174
Chciałabym zacząć regularnie ćwiczyć i zdrowo się odżywiać. Niestety mój obecny budżet nie pozwala mi na chodzenie prywatnie do dietetyka czy do trenera personalnego. Nie jestem osobą początkującą, w sporcie "siedziałam" wiele lat trenując pewną dyscyplinę sportową. Potem poszłam na studia i pieniądze zamiast na treningi szły na wynajem pokoju studenckiego, dlatego nauczyłam się ćwiczyć w domu, co bardzo polubiłam. Zamierzam kupić hantle regulowane oraz sztangę, bo uważam to za podstawowe rzeczy. Sylwetkę już mam wysportowaną, aczkolwiek chciałabym jeszcze trochę rozbudować nogi, gdyż niestety jako kobieta mam trochę szersze ramiona niż biodra. Zastanawiałam się nad wykupieniem np. jakiegoś 3-miesięcznego planu treningowego i dietetycznego z fabryką siły, bo w komentarzach na fb widziałam dość dobre opinie. Co o tym sądzicie?
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Szacuny 9097 Napisanych postów 82801 Wiek 48 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 700299
Sądzę że szkoda Twojej kasy . Plan treningowy w domowych warunkach znajdziesz na forum . To samo z odżywianiem . Poczytaj tematy podwieszone i podstawy ogarniesz sama
...
Napisał(a)
Usunięty przez flex1976 za pkt 4 regulaminu
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Wiek 14 dni Na forum 13 dni Przeczytanych tematów 7
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
monkey22 Doradca
Ekspert