hmmm...
...
Napisał(a)
Mam takie pytanie... Co mozna brac zeby urosnąć... W tym temacie jestem zupełnie zielony po za paroma artykulami oczywiscie. Czytalem cos o HGH ale wszedzie pisza cos innego. Lekarz mi nie pomoze bo mam 171cm a klinik i nas jest jeszcze nie zawiele... Stad stawiam pytanie czy moze ktos ma jakies doswidczenie z tym... I co bedzie najlepsze?
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Cię zainteresować:
PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!
Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.
Sprawdź
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Ja mam rodzicow lekarzy . Wiec towar bylby apteczny tylko i wylacznie. Ale zeby mi przepisali musze miec dla nich konkretne informacje itp.
OwneD
Off since 01-09-2010 r.
...
Napisał(a)
hgh - ale to gruba sprawa i polecam lektore bo nie chce mi sie pisac o czyms co bylo nie raz, poza tym do strasznie droga sprawa i raczej dla zawodowcow lub osobs na serio z niskim wzrostem typu 150cm i wtedy jest to refundowane przez NFZ.
Glowne pytanie - ile masz lat?
Glowne pytanie - ile masz lat?
co nas nie zabije - to nas wzmocni
moderator działu doping - [OFF]
...
Napisał(a)
Mam 18 lat.. Nio i ogolnie chciałbym urosnac jeszcze te kilka cm...
hmmm... a mozesz cos doradzic po za HGH??
hmmm... a mozesz cos doradzic po za HGH??
hmmm...
...
Napisał(a)
ta rozciaganie na drabinkach
12 spampostów w suplach i MMA
15 w odżywianiu
dlugo dlugo nic...
DOPING - spampost nr 100 <brawo>
...
Napisał(a)
Wzrost jest uwarunkowany. Drazek co najwyzej moze cie wyprostowac (doda ci te 1 cm ) ,a innymi sposobami raczej sobie nie pomozesz.
Zmieniony przez - OwnaGe w dniu 2007-03-01 07:59:52
Zmieniony przez - OwnaGe w dniu 2007-03-01 07:59:52
OwneD
Off since 01-09-2010 r.
...
Napisał(a)