SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Senność i brak energii - porady

temat działu:

Zdrowie i Uroda

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 205

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 21 Napisanych postów 336 Wiek 33 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 3934
Witam. Wiem, że nikt z Was tutaj lekarzem nie jest i jestem zarejestrowany do lekarza ogólnego aby dał mi początkowo skierowanie na badania które mogę zrobić na NFZ, a resztę najwyżej zrobię odpłatnie. Jaki mam problem ? Problem mam taki, że nawet jak się dobrze wyśpię, to i tak jestem " zmęczony " w ciągu dnia i senny. Często ziewam i marzy mi się położyć do łózka. Mam często takie zmęczone, mętne oczy, które lekko szczypią. Widać po nich, że jestem jakiś " niewyspany ". Trenuje 3x w tygodniu i staram się zdrowo odżywiać. Nie jest to najzdrowsze na świecie odżywianie, ale w miarę zdrowo jem. Nie palę papierosów i nie pije alkoholu regularnie. Alkohol wypije raz na miesiąc ( kilka piwek ). Z suplementacji biorę :

Kreatyna 5 g dziennie, ZMA ( magnez przed snem ), do śniadania witaminy + minerały, omega 3 , wit C + D, witaminy z grupy B + ostatnio włączyłem żelazo z olimpu, bo czytałem, że takie coś może być objawem jego braku, ale po miesiącu nie zauważyłem różnicy.

Jakie badania warto wykonać aby coś wykluczyć ? Wiem, że lekarz na NFZ da mi krew + mocz + tarczyca i pewnie to wszystko. Co Waszym zdaniem warto wykonać ? Badałem dwa lata temu testosteron i miałem średnie widełki ( wolny + całkowity ). Aktualnie mam 34 lata i może być tak, że np. mam niski poziom testosteronu ? Dodam, że libido nie jest wysokie. Mam dni kiedy mega mi się chce, a np. następny tydzień w ogóle.

Zmagał się ktoś z Was z czymś takim ?
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!