SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Alkohol i postępy w treningu!(??)

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 4978

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 2988 Wiek 43 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 27831
Kto mi potrafi wytłumaczyć dlaczego zawsze przybywa mi siły po dwóch, trzech dniach od picia?! Chodzi mi o to, że jeśli danego dnia ostro piłem, to na kolejnym treniningu (właśnie przeważnie po dwóch, trzech dniach) zawsze udaje mi się poczynić postępy na siłowni. Ostatnio znów tak było. W piątek wieczorem piłem do 4 nad ranem (wódka, żubrówka, beherovka, wiśniówka i piwo + jeszcze full wciągniętej tabaki), przez całą sobotę miałem okrutnego kaca i prawie nic nie jadłem. W niedzielę było już w miarę okej, a w poniedziałek na treningu w każdym ćwiczeniu zrobiłem albo więcej powtórzeń, albo tyle samo, przy większym ciężarze - a od dawna już stałem w miejscu. Mój kolega ma tak samo. Żartujemy sobie, że może w tym metoda;) - tylko teraz trzeba odkryć jak często należy się spijać, żeby były postępy;))

Oczywiście to tylko na nas dwóch tak działa i nikomu nie polecam takiego systemu!
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 334 Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 4204
Witam
Czy dopisal ktos? chyba nie,ale 1 gram alkoholu to juz 7 kcal hehe, wóda przecie Megamasowi ? pozdrófka
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 286 Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 27723
moj kumpel imprezuje zawsze w piatki a w poniedzailem robi klate i przewaznie bierze od 5 do 10kg wiecej ),piwo rozluznia miesnie i uklad nerwowy a wodka jak mowi przyslowie ,,krzepi,,
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10959 Napisanych postów 50307 Wiek 28 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
A może gdy "odpoczywacie" mając kaca organizm poprostu regeneruje siły i po 3 dniach takiego relaksu rozpiera was energia na treningu i podnosicie więcej kilogramów ???
Wydaje mi się,że wszystko tkwi w psychice,bo ciało po takiej alakocholowej imprezie potrzebuje solidnego treningu.

POZDRAWIAM...

Kamiński Artur
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 43 Napisanych postów 8449 Wiek 38 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 48393
nie to ze treningu ale org sie takjakby do nowych warunkow przystosoowywuje i "wzmacnia sie" dzieki temu masz taka krzepe

==============================
Pozdrawiam was
"maly" termitek

" Zawsze pod wiatr, nigdy z górki ... "
www.napisy.any.pl  www.hub.any.pl 

... .. .

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 4270 Wiek 36 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 32466
To co od dzis przed treningami pijemy 0,5 l ?


Pozdrawiam ceo

"Never Give UP"
"After the rain ,comes the sun"
----------------------------- Pozdrawiam ceo
Doradca w dziale "Trening"
Doradca w dziale "Kulinaria"
Pomoz glodnemu dziecku http://www.pajacyk.pl 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 43 Napisanych postów 8449 Wiek 38 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 48393
hahah mnie byscie chyba zniesli po takiej ilosci :)
raz na jakis czas mozna

==============================
Pozdrawiam was
"maly" termitek

" Zawsze pod wiatr, nigdy z górki ... "
www.napisy.any.pl  www.hub.any.pl 

... .. .

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 292 Napisanych postów 17217 Wiek 42 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 86319
Tez tak mam , ale dlaczego sie tak dzieje to nie wiem.


Pozdrawiam,
Mawashi

Lepiej jest być kanciastym Czymś niż okrągłym Niczym.
**Moderator Działu Trening**

"Lepiej być kanciastym czymś, niż okrągłym niczym"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Michail ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 212 Napisanych postów 48745 Wiek 46 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 91090
To proste-atakujesz organizm alkiem,a on początkowo przegrywa,ale juz po jakimś czasie ze zdwojona siłą sie regeneruje,ale osobiście nie polecam takiego systemu.Na dłuższą metę nie jest zdrowy.Pozdro.

Pozdrawiam wszystkich ambitnych
"Wszystko,co Cię nie zabije czyni Cię mocniejszym"
Michail

PORADY INDYWIDUALNE - www.dobierz-trening.pl
ZAINTERESOWANY PORADĄ - PISZ GG:7426473

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10959 Napisanych postów 50307 Wiek 28 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
WIĘC Z TEGO CO MÓWICIE TO ŻULE TEŻ MAJĄ TROCHĘ KRZEPY, BO ONI JADĄ NA OKRĄGŁO Z ALKOHOLEM, SPORTOWCY PRZED ZAWODAMI TEŻ POWINNI SIE URŻNĄĆ TAK 3 DNI WCZEŚNIEJ, BĘDĄ MIELI KRZEPĘ TAK? CIEKAWE CZY MAŁYSZ PRZED OLIMPIADĄ 3 DNI WCZEŚNIEJ TEŻ IMPREZOWAŁ I MU POSZŁA SIŁA I ZDOBYŁ BRĄZOWY MEDAL, MOŻE TO JEGO TAJNA BROŃ?

ZAWSZE NA CZYSTO !!!!
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10959 Napisanych postów 50307 Wiek 28 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
Alkohol jest na liście środków dopingujących. Kiedyś ponoć przed treningiem niektórzy obalali ćwiarteczkę w szatni...

among the blind a one-eyed man is king
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10959 Napisanych postów 50307 Wiek 28 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
To ciekawe ???

Kamiński Artur
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

wielkie gazy

Następny temat

Trening aerobowy - %HRmax

nutloveb