SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

14 latek i bialko serwatkowe , kreatyna jablczan

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 464

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 0 Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 3
Witam mam 14 lat zaczalem ćwiczyć 11 maja nie mam jeszcze diety i w tym pytanie jaka jest dieta czy pomoże ktoś ułożyć dieta-plan treningowy. Czy brać białko czy kreatyne. Oczywiście robię pompki brzuszki przysiady ostatnio kupilem hantle i ćwicze w pon.śr.pt.



Zmieniony przez - Lisek14 w dniu 2016-06-23 10:18:30

Zmieniony przez - Lisek14 w dniu 2016-06-23 10:19:13
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6539 Napisanych postów 75709 Wiek 43 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 634455
W Twoim wieku wystarczy zdrowe odżywianie ,nie potrzebujesz żadnych odżywek/
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 215 Napisanych postów 1557 Wiek 21 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 24901
Najlepsza odżywka będzie mleko w proszku dla ciebie. Bez urazy. O kreatynie zapomnij, nawet nie wiesz jak ona działa zapewne. Skup się na zdrowym odżywianiu i treningu z masą własnego ciała, a potem pomyśl o siłowni.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 834 Napisanych postów 3136 Wiek 44 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 59432
Mleko w proszku to może nie , ale prawda jest taka, że nadmiar białka źle wpływa na rozwijający się organizm i jest po prostu niepotrzebny, może nawet popsuć metabolizm i spowodować w dorosłym wieku skłonności do tycia.
Dodatkowo wadą odżywek serwatkowych jest to, że pochodzą z nabiału, a nabiał może zawierać hormony, które też źle wpływają na rozwijającego się człowieka i jego układ hormonalny.
Dlatego lepiej dostarczać białko po trochu z różnych produktów typu mięso, jajka, ryby, podroby, rośliny strączkowe, orzechy, kasze...
Nabiał też, ale nie bardzo dużo.
W dziale Junior jest zbiór linków, jak powinna wyglądać dieta i trening młodego człowieka.
Trudno ułożyć dietę, bo każdy rośnie i rozwija się w swoim tempie i łatwo się pomylić co do potrzebnej ilości składników - więc jeśli nie masz skłonności do nadwagi, to po prostu kieruj się apetytem, to najlepszy wskaźnik i stosuj ogólne zasady zdrowego odżywiania.
Pozdrawiam.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Soda do ba i kreatyny

Następny temat

Mam 14 lat

Fruzelina