SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

[odzywki] potrzebna rada

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1089

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 49
Bardzo proszę o wyrozumiałość w poruszanym przeze mnie temacie, jestem laikiem i ćwiczę od niedawna dlatego pewnie większość z Was będzie czytać moje wypociny z uśmiechem na twarzy. Niemniej proszę o poważne potraktowanie tego posta a nie nabijanie się z mojej niewiedzy. (Post dotyczy jak najbardziej diety!)