SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

ocena sylwetki- masa czy redukcja

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 710

Formularz - Proszę o pomoc

Wiek

Płeć

Cel

Waga

Wzrost

Poziom bf (zdjęcie poglądowe)

Aktywność w ciągu dnia (cały tydzień): (praca/uczelnia/zajęcia domowe? O której trenuję, wstaję, kładę się spać? O której mam przerwy w pracy?)

Uprawiane sporty, częstość i intensywność treningów, staż treningowy, sprzęt którym dysponuję (wyposażenie siłowni)

Stosowane wcześniej diety, ich wpływ na sylwetkę, obecne odżywianie

Stan zdrowia (preferowane badania lekarskie)

Stosowana lub planowana suplementacja

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 7 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 0
Witam,
20lat, mężczyzna
waga: 63,7kg
wzrost; 178
fat % = 10.3%( o ile wierzyć tanicie)
muscle mass- 54.2kg
moja przygoda z siłownią jak i aktywnością fizyczną trwa od ponad roku, warto nadmienić że moja sywletka przechodziła wiele zmian - od wychudzonego chłopca, po pulchnego nastolatka, aż do skinny fat.
Aktualnie staram się lekko wyrzeźbić, nie zależy mi mocno na przybraniu na masie jednak chciałbym, żeby proporcje były zdrowe i jeżeli przybranie pomoże mi osiągnąć cel to nie mam żadnych oporów.
Średnio na treningi poświęcam 4 dni - w tym 2 siłowe i 2 cardio( wysoka intensywność przez 40 min - tabata, lub bieganie w plenerze około 30 minut)
Problem polega na tym, że widzę wiele pozytywnych zmian w moim ciele jak i samopoczuciu jednak wciąż jestem nieusatysfakcjonowany z tego jak wygląda mój brzuch- pomimo szczupłej sylwetki wydaje się on mieć duzo zgromadzonego tłuszczu i pomimo ćwiczeń siłowych skierowanych w jego strone jak i cardio rosną tylko mięśnie, a tłuszcz stoi w miejscu.
Z posiłkami jest róznie, mam żelazne zasady odnośnie tego, żeby zjeść śniadanie i kolacje - w miare możliwości jeść często ale mało no i pije ponad 2l wody w dni nietreningowe. Cukier jest zastąpiony erytrytolem, a dodawanie soli wykluczone. Przechodziłem przez różne etapy kaloryczności - zaczynałem od 1,500kcal w celu zrzucenia 'oponki', gdzie 4 dni były treningowe ( co było błędem przy takiej aktywności fizycznej i doprowadziło do kompulsywnych ataków głodu) i teraz staram się stopniowo zwiększać przyjmowane kalorie.
Cały problem polega w tym, że jestem w czarnym punkcie gdzie nie wiem co będzie korzystniejsze dla sylwetki , czy powinienem przyjmowac 2,800 kalorii i lekko przybrać na masie ( po wyliczeniu z tematu w dziale), czy starać się redukować - o ile to coś da.
Z góry dziękuje za pomoc i wyrozumiałość!




Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 782 Napisanych postów 3133 Wiek 29 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 70379
masuj bo chudo

when im going to do some mountaineering actually im going back home

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4084 Napisanych postów 68473 Wiek 42 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 560772
Dokładnie , innej możliwości tutaj nie ma . Tylko budowa masy miesniowej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 7 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 0
flex1976
Dokładnie , innej możliwości tutaj nie ma . Tylko budowa masy miesniowej

wybacz, ze dopytam ale chce byc w zupelnosci pewny, przez budowanie masy miesniowej masz na mysli rowniez zwiekszenie przyjmowanych dobrych kalorii?


Zmieniony przez - Pamcake w dniu 2018-08-06 13:29:33
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 782 Napisanych postów 3133 Wiek 29 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 70379
no inaczej sie nie da

when im going to do some mountaineering actually im going back home

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 26 Napisanych postów 77 Wiek 24 lat Na forum 106 dni Przeczytanych tematów 85978
Musisz stopniowo zwiększać podaż kcal
3
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4084 Napisanych postów 68473 Wiek 42 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 560772
Pamcake
flex1976
Dokładnie , innej możliwości tutaj nie ma . Tylko budowa masy miesniowej

wybacz, ze dopytam ale chce byc w zupelnosci pewny, przez budowanie masy miesniowej masz na mysli rowniez zwiekszenie przyjmowanych dobrych kalorii?



Zmieniony przez - Pamcake w dniu 2018-08-06 13:29:33


Oczywiście , dodatni bilans kaloryczny
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 7 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 0
Dzieki za odpowiedzi :)
Z racji tego, ze mam cos z perfekcjonisty musze dopytać, powinienem zwracac szczegolna uwage na przyjmowany TBW ?


Zmieniony przez - Pamcake w dniu 2018-08-06 17:18:33
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
dudee Doradca
Ekspert
Szacuny 1737 Napisanych postów 27207 Wiek 24 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 515728
Sód jest niezbędny do prawidłowego funkcjonowania organizmu - nie należy minimalizować tego pierwiastka do minimum, zwłaszcza przy wysokiej aktywności fizycznej.. niemniej, jeśli chcesz mieć pod kontrolą swoje odżywianie to jak najbardziej możesz zacząć liczyć kalorię jak i podział makro ( nie do przesady oczywiście ). Rada ode mnie - zacznij widzieć w tym sporcie coś więcej niż tylko sylwetkę, to przyjdzie z czasem gdy będziesz się przykładał do wielu aspektów jak wiadomo odpowiednie żywienie, intensywne, przemyślane treningi dostosowane do Twojego poziomu wytrenowania jak i regenerację. Skupianie się na ,,sześciopaku'' tylko to taki pusty cel.


Zmieniony przez - dudee w dniu 2018-08-06 17:28:16
1

Ustalanie indywidualnych planów dietetycznych
Zapraszam do współpracy

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 149 Napisanych postów 2804 Wiek 25 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 46448
Wejdz na wyższe kalorie i buduj mięśnie. Raz w roku zrób małą krótką redukcje żeby nie zalać się za bardzo. Oscylować w tej granicy 10-14%bf. I tak kilka lat aż do wymarzonej sylwetki :)
1

Nie szata zdobi człowieka, a biceps.

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

CKD do oceny