SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Parę pytań i problemów

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1864

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 118 Wiek 33 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 2430
Cześć wszystkim. Trenuję sporty siłowe od 7 miesięcy i mam kilka pytań na które samemu nie udało mi się znaleźć odpowiedzi dlatego zwracam się do was.
1. Od początku mojej przygody z kulturystyką ćwiczę planem na mase (obecnie planem Michaila "Forma na lato Gruba masowa) i jestem w 3 tygodniu. Czy ćwicząć właśnie na masę mięśnie staną siętwardsze? Bo nie wiem właśnie dlaczego ale moje mięśnie są bardzo miękkie, czy to z czasem się zmieni czy będę musiał zastosować jakiś plan aby spalić tłusz, bo podejrzewam że to także z tej przyczyny.
2. Dlaczego im więcej jem, nawet zdrowych i pełnowartościowych posiłków (obecnie robie cykl z kreatyną i gainerem) to strasznie rośnie mi brzuch i tym samym obwód pasa, czy to zależy od genetyki? Co zrobić aby zmniejszyć tkankę tłuszczową właśnie na brzuchu przy zachowaniu czystej masy mięśniowej?
3. Ostatni problem dotyczy małych przyrostów które nie wiem czym są spowodowane, ponieważ może i diety nie mam jakoś zaplanowanej ale mam dopiero 16 lat więc jem narazie to co jest w domu, ale staram się zdrowo odrzywiać i jeść 5-6 razy dziennie + 2 razy gainer. Trenuję regularnie na siłowni 3x w tygodniu. A kreatynę zarzywam w dni nietreningowe: rano na czczo i wieczorem przed snem, a w dni treningowe: rano i po treningu. Kreatyna jest w proszku i zarzywam jej tak jak pisałem 2x dziennie po 5g. Gość który to sprzedawał powioedział że lepiej jest wziąść te 5g kreatyny do ust i popić sokiem niż wymieszać w szklance bo zostaje zawsze jakiś osad.

Trochę dużo tego ale mam nadzieję że ktoś mi pomoże. Z góry bardzo dziękuję. Mile widziane wypowiedzi zarówno ekspertów jak i zwykłych użytkopwników forum. Pozdrawiam!
Ekspert SFD