Witaj! Dołącz do społeczności ludzi aktywnych. Możesz zalogować się   lub zarejestrować
Wczytywanie danych ...
Temat: Treść:
Autor

Moja dieta czyli odchudzanie 14 letniego Chłopaka

Sous

Wysłana - 25 sierpnia 2009 02:49    Edytuj Cytuj

Sprawdź swoje BMI

Cześć wszystkim. Od jakiegoś czasu się odchudzam i widać całkiem niezłe postępy od lutego. Jednak czy można jakoś zmienić tą dietę aby wszystko lepiej wyglądało? Dodam, że mam 14 lat ważę 54 kg i mam 160 cm wzrostu.

Głównie tak jem w roku szkolnym:

7:30 - Śniadanie 2 bułki(nie wiem nie znam się ale chyba pszenna normalna co dostaniemy w każdym sklepie) z szynką i sałatą czasem z pomidorem. Czasami także jem 2 bułki ale z pastą jajeczną.

Koło 9:30 w szkole zdarza się zjeść kanapkę z pastą jajeczną.

11:30 albo 12:30 (zależy od czasu) Jem obiad szkolny, najczęściej dochodzi on do 600 kcal ale po wypiciu 2-3 kubków napoju może być około 800 kcal. 800 kcal dlatego, że nie zawsze jem zupę lub po prostu zjadam wszystko.

16:30 Obiad w domu - najczęściej są to warzywa na parze, chude mięso z patelni grillowej czy też pierś z kurczaka także robiona na parze. Czasem zjem makaron z sosem pesto(raz na 2 tygodnie) lub coś innego w stylu rosołu lub makaronu zapiekanego z mięsem i serem.

19:00/20:15 Jem kolację - czasem wcześniej, czasem później, jednak staram się jej unikać lub po prostu zjeść owoce i jogurt.

Chciałbym schudnąć do około 48 kg więc może polecicie coś jak dokładnie lepiej jeść, ale tak aby mieć siłę na spędzenie tych 6h w szkole które ja niestety średnio przesiaduje.

Pozdrawiam. Kajtek.

Spec SFD Odżywki i suplementy

Wysłana - 25 sierpnia 2009 07:54 
W większości przypadków polecamy:

Łowickie - WPC 80

CENA: 86.00zł
Ultralife - Nox pump xtreme

CENA: 5.00zł
Olimp - T-100

CENA: 89.00zł

sprawdź pozostałe odżywki,  odżywki białkowe,  odżywki na masę

bolek1970

Wysłana - 25 sierpnia 2009 07:54    Edytuj Cytuj
W Twoim wiku nie potrzebujesz wyliczonej diety.