SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

MISS SFD 2013: GŁOSOWANIE

temat działu:

Galeria Zdjęć

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 40708

Nowy temat Temat Zamknięty
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 802 Wiek 40 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 35259
1.Anchy - piękna, sportowa i kobieca sylwetka. Nie znam się na terminologii, ale mięśnie u tej pani wyglądają na takie hmm.."dojrzałe". Piękna pupa, a zdjęcie dowolne - super!
2.Anusia901 - Anna Ślęzak - j.w. Miałam duży problem z miejscami 1-2.Ostatecznie wybrałam Anchy jako nr 1, bo ma typ budowy, który najbardziej lubię.
3.Sylwia2432 - Sylwia - najniższy bf konkursu, piękny brzuch. Tatuaże trochę mi przeszkadzają w "odbiorze" pleców.
4.Viki - co tu dużo mówić - klasa sama w sobie. Na mnie wrażenie zrobiły dłuugie nogi i ich wspaniałe umięśnienie
5.jo1984 - Joanna B. - ładna sylwetka, mega potencjał do startu w zawodach (przy dobrym przygotowaniu), pupa do której bym wzdychała, gdybym była mężczyzną.
6.Franii - ładna sylwetka, kobiece kształty. Świeci przykładem dla innych nastolatek.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 7385 Wiek 38 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 27960
1. Franii - choć więcej masy by nie zaszkodziło ;) bardzo fajne proporcje, delikatne zarysy mięśni podkreślające kobiecość. Dużo jest komentarzy negatywnych dot. zdjęcia - jak dla mnie dodaje charakteru "dziewczyny z sąsiedztwa" zamiast wymuskanej profesjonalnej sesji. Może być tym samym przykładem dla nowych, bo jest bardziej realna. Szkoda, że twarz zasłonięta ale zakładam, że to przyzwyczajenie z dzienników a nie brak pewności siebie.

2. Sylwia2432
Nie lubię tatuaży ale nie uważam, żeby coś ujmowały. Pokazują jakąś indywidualność dzięki czemu Sylwia nie wygląda jak kolejna anonimowa dziewczyna z okładki

3. Viki

4. Arphiel (za 3 zdjęcie, na którym widać jak cudownie ciało wygląda w normalnych okolicznościach a nie nierealnym złotym bikini ;) )