SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Kiedy skończyć sie masować

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2133

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 23 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 414
Witam
Ćwiczę od 6 miesięcy zacząłem od wagi 66kg przy 180cm
ustawiłem sobie dietę wysoko węglowodanowo dorzuciłem mutanta i jade tak już 6 miechów, masa owszem poszła prawie 20 kg ,siła również do 100 na klatkę ,w miedzy czasie próbowałem kretynki i jakiś tam bosterow i witaminek
bylo by ok ale zalało mnie pieknie brzuch wyprzedza klatke reszta jeszcze w miarę ,co teraz ? ostra redukcja ,czy stopniowo ograniczać węgle i obserwować ,zaznaczam ze ogólnie jestem zadowolony z rezultatów (ogólny cel poprawa kondycji i poprawa wyglądu)tyle ze ten bebech (męcze go co trening )boje sie ze jak dojde do 90kg to na brzuch będzie za późno
biceps 38
pas (wys. pepka) 96
klatka 109
pas 97
udo 60
waga 84
wzrost 180
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 1150 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 30337
No to jak się źle czujesz to redukuj , to wszystko zależy od tego czy czujesz, że już masz dużo masy, i czy jesteś bardzo zalany. Ja na twoim miejscu pocisną bym do 90 kg, ale jak chcesz mieć plażówkę to powinieneś zacząć się redukować.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
s.m.p.a. ODŻYWIANIE
Ekspert
Szacuny 430 Napisanych postów 56364 Wiek 37 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 184874
koniecznie redukuj i zrozum że najpierw dieta a gainer to uzupełnienie

Niedostępny do odwołania. Zdrowia dla WSZYSTKICH!

https://www.facebook.com/pages/Wszystko-Ch**/363238457019620 

...