SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Ektomorfik, jakim treningiem zacząć?

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 715

Ankieta

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 17 Wiek 31 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 158
Jestem Ektomorfikiem i planuje od jutra zacząć ćwiczyć. W zeszłym tygodniu zacząłem i stwierdziłem, że pójdę planem kolegi, który już troche ćwiczy. Trenowałem tylko przez 1 tydzien, żeby obudzić mięśnie, a od tego tygodnia poczytałem dokładnie co jest dla mnie lepsze i zaczynam.

Dowiedziałem się, że dla początkujących ektomorfików nie opłacalne jest zaczynanie od treningu np. w pon Klata i Biceps, w środę Plecy i Nogi itp(ma to swoją nazwe jednak jestem zielony). Lepsze jest robienie ćwiczeń które angażują większą ilość mięśni na raz. Dodatwkowo by przybrać na masie ćwiczenia mają być krótkie, ale intensywne(o ile dobrze zrozumiałem).

Znalazłem 2 rodzaje treningów. The Muscle & Strength 5x5 Full Body Routine, w którym ćwicze 3 razy w tygodniu przez 6-8 miesięcy(nie wiem czy pisać na czym to polega, ufam że raczej ktoś kto mi poradzi orientuje się w tym). Oraz The Fast Start A/B Full Body Workout też 3 razy przez 6-miesięcy trenując schematem A/B/A B/A/B.

Który polecacie bardziej dla początkującego. Moim celem jest troche przybrać na masie i na mięśniach, ale nei chce zrobić z siebie koksa( ani teraz, ani w przyszłości). Chce wyglądać jak facet nie jak dziecko. Potem moge ćwiczyć na siłe, ale to później więc ominiemy ten temat. Mam 20 lat, 170cm i 60 kg.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert