SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dziennik Treningowy Ewelina Połeć Fitness Bikini

temat działu:

Iron Horse Series

słowa kluczowe: , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 5405

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 17 Wiek 31 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 67
Cześć wszystkim. Na sam początek w kilku słowach powiem coś o sobie i historii ze sportem ;)
Nazywam się Ewelina Połeć;) z zawodu jestem fryzjerka, od ok. 2 lat ćwiczę na siłowni by lepiej się czuć i wyglądać ,co stało się moją pasją i odskocznią od rzeczywistości;) W tym roku od maja zaczęła się moja głębsza historia, dzięki przystąpieniu do SSKiR i okiem trenera Henryka Hryszkiewicza spełniając swoje marzenie przygotowałam się do Debiutu w Zawodach Fitness Bikini do 161cm(18.07.2015r. Sopot), miało być to moje pierwsze i ostatnie wyjście na scenę az do momentu gdy przystąpiłam, wtedy złapałam bakcyla a po całych zawodach poznawszy Patryka Bielawskiego podjęliśmy decyzję i dążymy do coraz lepszej formy na Zawody w 2016r.;) I tak to tez znalazłam się w Iron Horse gdzie mogę dzięki ich suplementacji zmierzać ku swoim celom:)dzięki nim mam możliwość zrobienia z własnym ciałem to o co mam zaplanowane;)

Cały dzienni poświecę w dzieleniu się z wami swoimi przemyśleniami i motywującym wpisami,zdjęciami i nagraniami video.

Pomimo krótkiej ale bardzo intensywnej dwu miesięcznej pracy wraz z trenerem stworzyliśmy taka przemianę. Ze swoich efektów (jak większość) nie jestem do konca zadowolona ale wierze ze efekty ktorę bedziecie mogli tu sledzić beda coraz lepsze:)


Zmieniony przez - ewuska28 w dniu 2015-08-23 23:57:30
2
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja: