SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dieta - proszę o opinie co dodac/zmienic

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 849

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 17 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 839
Witam. Mam 20 lat, 178 cm wzrostu i 63 kg wagi. Zdaje sobie sprawę, że moja "masa" jest zdecydowanie za niska dlatego postanowiłem to zmienić. Z pomocą kolegi ułożyłem dietę, która ma mi pomóc szybko i skutecznie przybrać na wadze. Z racji tego, że jestem kompletnym laikiem w tej dziedzinie proszę was o opinie na ten temat.

Posilek I
Platki owsiane + 500 ml jogurtu pitnego + banan.

Posilek II
Serek wiejski + filet z makreli + kilka kromek chleba pelnoziarnistego + warzywa

Posilek III
Ryz + filet + salatka

Posilek IV (przed treningiem)
Makaron + tunczyk + warzywa

Posilek V (po treningu)
Jajecznica z 4 jajek + chleb pelnoziarnisty z szynka

Posilek VI (przed snem)
Serki homogenizowane lub jakis twarog

Dodam tez ze trening zaczalem w tym tygodniu w formie FBW. Żeby nie zakładać kolejnego tematu w innym dziale chcialbym zapytac czy czasem nie przesadzilem z treningiem jak na poczatek, poniewaz zakwasy ( czy jak kto woli mikrourazy miesni ) mam juz 3 dzien i to dosc intensywne (ciezko mi podniesc rece nad glowe oraz je wyprostowac). Ogolnie czuje sie taki jakby "opuchniety". Tak wiec z tego rodzą sie moje pytania: czy zmniejszyc ilosc powtorzen/ciezary? czy mozna cwiczyc z zakwasami? Chcialbym cwiczyc 2-3 razy w tygodniu no ale boje sie ze przy takich zakwasach nie bede w stanie tego robic. Nie chcialbym takze przeciazyc miesni bo jak wiadomo to do niczego dobrego nie prowadzi.

Pozdrawiam i czekam na odpowiedzi :)
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!