SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Cykl mety 70 tabsów aby wspomóc wzrost! eksperyment

temat działu:

Doping

słowa kluczowe: , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 6859

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 23 Wiek 32 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 335
Cześć!

Przymierzam się do cyklu na metanabolu 60-100 tab. Zamówiłem 100szt ale nie musze wziąć wszystkiego. Cel jaki chce osiągnąć faszerując sie metą to przytycie około 4-6kg oraz urośnięcie wzwyż-ile sie da, będę zadowolony nawet z 1cm choć liczę na 3+.

Wiek -18 zaraz kończe19.
Wzrost -170 ( ;/)
Staż -ćwiczę od grudnia roku 09, od września 2010 sumiennie z dietą.
biceps -od 28 do 32cm.
Dieta -Trzymam!
Max.wycisk.klatka. -zaczynałem od przekłamanych 50kg..(zal) teraz wyciskam całe obciążenie jakie posiadam tzn.74 kg.
waga- obecnie 55kg (wiem też zal)

Oto moja historia. Jestem bardzo szczupły, w grudniu roku 2009 przyszedłem pierwszy raz na siłkę do kolegów stanąłem na wage i pokazała 49kg.. przy wzroście 170cm. Od tamtego czasu zaczałem ćwiczyć. do dziś progres to około 5-6 kg mięśni, bo jak bym sie nie starał to masy nie moge zrobić, ćwiczę powoli 2-1-3 z nie dużymi obciążeniami i robie tylko mięśnie 0 tłuszczu. Podczas gdy z kolegami jemy to samo oni robią na kurze, ryżu i tuńczyku 3kg miesięcznie ja wyglądam tak samo..To tyle, teraz opisze co chce uzyskać poprzez cykl mety.

Mam 170cm wzrostu od 3 lat, Tata 160cm mama 150cm (brat młodszy 175cm) Trochę z***auem swój wzrost w gim ponieważ bardzo kiepsko chodziłem spać nie jadłem.. piłem cole i stresowałem sie *****sko -(problemy w szkole i w domu). Czytałem, że po cyklu SAA ludzie potrafili podskoczyć nawet o 5cm! . Ja już nie rosne, choć wiem, że procesu zrastania się chrząstek kostnych jeszcze nie mam zakończonego (nie robiłem zdjęcia) ale nie mam zarostu a mutacje mam w trakcie.. od roku heh..