SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

zastanawiam sie.....

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 842

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 278 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 1043
Witam wszystkich

Mam pytanie a w zasadzie prosbe o nakierowanie mnie na wlasciwy tor, czytalem juz wiele o odzywkach i musze stwierdzic iz tylko to wszystko zrobilo mi jeden wielki mentlik w glowie...

cwicze juz od ponad 3 miechow regularnie, przyrosty sa i ciesze sie z nich jak narazie, trening to HSt a cel to masa, mam oczywiscie diete i wszystko wydaje sie byc ok...

coraz wiecej slysze o roznych suplementach, co do nich niestety jestem zielony i nie wiem co w moim przypadku zaczac brac, czy kreatyne czy co innego, z jakiej firmy jak juz kupowac i co kupowac, po prostu nie wiem co mam zaczac brac aby efekty byly jeszcze lepsze, w zwiazku z tym kieruje te pytanie do was...

pozdrawiam

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 234 Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 8485
wydaje mi sie ze za wczesnie w twoim wypadku myslec o suplementacji. sam napisales ze cwiczysz od 3 miechow wiec jeszcze bedziesz mial spore przyrosty na sucho. mozesz sobie dokupic carbo/bialko/gainera wzaleznosci od tego czy brakuje ci czegos w diecie. mozna by tez sprobowac apteczne zma dla lepszej regeneracji. to bedzie dla ciebie wystarczajace narazie. pozdro
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 453 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 4782
j/w
poczekaj jeszcze z 3 miesiące jak narazie to możesz pić carbo po / w trakcie treningu