SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

cm3 czy nitrobolon

  • Cm3 czy Nitrobolon II albo cos innego...

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Cześć Mój staż na siłowni to 3 lata. Na początku nie miałem dużego pojęcia o tym więc po ok. 5-6 mies. wziąłem się za kreatynę, efekty dosyć,dosyć. Potem troche tego pobrałem z przerwami oczywiście. Teraz już mało co mnie kopie. Teraz ruszyło na diecie w gore, ale chciałbym dołożyć jakiś suplement (Cm3,Nitrobolon II) Co polecacie zamiast tych suple

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 1587 Data: 2011-12-08 19:37:36 Liczba szacunów: 0
  • Nitrobolon II,dawka,polaczenie z cm3 czy mono

    Temat
    Odżywki i suplementy

    pytanie odnoscie dawkowania, mianowicie czytalem zeby rano stosowac NII ale to jest stack przed trenignowy?? Myslalem nad tym zeby stosowac NII ok, 30min przed trenigiem( ile gr?) i mono/cm3 po treningu(5gr?) Wiek 17lat waga 89 (jestem na redukcji gdzie chce zejsc do ok 85) Wzrost 180 Staz 2,5roku cel Masa finanse- 170zł max Serdeczenie pozdrawiam

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 4055 Data: 2008-12-02 22:23:32 Liczba szacunów: 0
  • Saw czy nitrobolon 2 do cm3

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Siema! zastanawiam się nad kupnem SAWA lub nitrobolonu 2. Co wam dało większe efekty? Diete mam, plan treningowy też. Wiadomo że na każdego będzie inaczej działać ale jakie są wasze opinie.

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 1370 Data: 2012-08-07 14:25:15 Liczba szacunów: 0
  • Czy po cm3 moge nitrobolon ?

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Dzieki za pomoc . cm3 bralem 2 miechy z malymi przerwami

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 415 Data: 2016-04-20 07:26:05 Liczba szacunów: 0
  • czy nitrobolon jest dobry z cm3

    Temat
    Szybkie pytania bez logowania

    czy nitrobolon jest dobry z cm3

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 618 Data: 2012-03-11 13:33:58 Liczba szacunów: 0
  • NitroBolon czy Cm3

    Temat
    Trec

    Witam wszystkich. Mam pytanie. co wybrać NitroBolon czy Cm3?? mam juz za soba 2x mass XXL. i co dalej??

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 3037 Data: 2009-10-19 23:21:56 Liczba szacunów: 0
  • Co wybrac nitrobolon czy cm3 ??????

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Taj jak w temacie nie wie co wybrac cm3 treca czy nitrobolon treca co byscie wybrali ??????

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 3169 Data: 2008-03-08 14:05:08 Liczba szacunów: 0
  • co da lepszy efekt? nitrobolon + mass xxl czy mass xxl + cm3?

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Witma mam problem poniewaz po swietach (jak zawsze) przybedzie mi troche kasy i nie wiem co kupic napewno to bedzie mass xxl ale nie wiem czy kupic go z nitrobolonem czy z cm3?! prosze o pomoc!!

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 1609 Data: 2007-12-12 13:37:54 Liczba szacunów: 0
  • Cm3+Nitrobolon +... Czy brać coś dla osłony?

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Witam. Mam takie krótkie pytanko a mianowicie zaczłem cykl na Cm3+Nitrobolon2 do tego biorę witaminy,kwasy Omega,Bcaa w capsach,Flex na stawy w capsach. I ma takie pytanko czy brać coś dla osłony wątroby?Bo jakby nie było troszkę tego jest:-)

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 689 Data: 2012-11-30 14:51:07 Liczba szacunów: 0
  • NITROBOLON 2 CZY CM3 TRECA

    Temat
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    WITAM.mam pytanie co jest lesze NITROBOLON 2 CZY CM3 CHCE TROCHE PRZYBRAC SUCHCEJ MASY MIESNIOWEJ I NW CO WYBRAC CZY STACK CZY KREATYNE?

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1642 Data: 2015-11-08 15:17:08 Liczba szacunów: 1
  • Nitrobolon

    Post
    Odżywki i suplementy

    u, ale chce sie dowiedziec od czego zaczac, ale zrobic to z glowa, zeby nie kolidowalo mi ze sw, nie pisze przeciez ze chce miec to juz, duzo zalezy tez od genetyki, ale nie rozwodzmy sie, nawet jestem sklonny zrobic cykl z cm3 nawet jak pójdzie masa, tą zawsze można zbić, ale musze wiedziec co jest lepsze cm3 czy nitrobolon i dlaczego. pozdrawiam

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 637 Data: 2013-02-12 22:56:19 Liczba szacunów: 0
  • Aktualizacja!!TU PYTAMY O SPALACZE TŁUSZCZU - TYLKO Z ANKIETA -STR 1

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie
    PRO

    g węgli, 200g białka, 98 tłuszczu i 2200 kcal. Trening 3 razy w tygodniu FBW po nim Aeroby. Od czasu do czasu basen w wolny dzień. Waga 89, do zrzucenia 9kg(tak szacuję). Czas 2-3miechy. Nie jestem pewny czy będzie potrzebny mi spalacz, ale jak będzie to wolę mieć go. Aktualnie biorę Mono z Olimpu, ale za jakiś czas wchodzę na cm3 i nitrobolon.

    Odpowiedzi: 2182 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-06-23 11:17:59 Liczba szacunów: 0
  • CYKLE KREATYNOWE - TUTAJ DOBIERAMY PRODUKTY I DAWKI PREPARATÓW KREATYNOWYCH

    Post
    Odżywki i suplementy

    Witam, Pytanie co do CM3 Treca i Nitrobolon II 1) cel- masa mięśniowa 2b) MAm już w domu CM3 Treca 360 kapsułek i mysle, czy dokupić drugie CM3 lub lepiej dokupić Nitrobolon II 1100 g i zrobił połączenie Trec CM3 + Nitro II ???? 3) staż: ok.7 lat z przerwami 4) Miałem rok przerwy z powodu zwichnięcia łokcia i ćwiczę już 2 m-ce regularnie. 5) Brał

    Odpowiedzi: 3062 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-12-31 00:29:52 Liczba szacunów: 0
  • Pojedyncze pytania o dawkowanie supli vol 3 !!!

    Post
    Odżywki i suplementy

    tórą pod koniec tego miesiąca będę konczyl. W stałej suplementacji, witaminy, omega3, bcaa. Chciałbym zapytać czy takie dawkowanie będzie ok - zamierzam kupić Nitrobolon II + cm3 DT: Przed treningiem 30 g Nitrobolon II + 10g BCAA (wymieszane razem) Po treningu 4 kaps cm3 + 10g BCAA DNT: 4kaps cm3 rano Nitrobolon II starczy na 9 tygodni, a 10 tydzie

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-06-21 20:42:49 Liczba szacunów: 0
  • CP + SHOCK ?

    Post
    Odżywki i suplementy

    jeszcze mam jedno pytanko ! Waszym zdaniem lepszy jest shock +CP tak jak rozpisałem u góry czy może Trec CM3 + nitrobolon ? DT : cm3 - rano , nitrobolon przed treningiem , CM3 po treningu DNT: cm3 rano , cm3 popołudni z góry dzieki za odpowiedz!

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 874 Data: 2008-09-30 14:08:29 Liczba szacunów: 0
  • CYKLE KREATYNOWE - TUTAJ DOBIERAMY PRODUKTY I DAWKI PREPARATÓW KREATYNOWYCH

    Post
    Odżywki i suplementy

    1) cel: masa/siła, jeszcze nie zdecydowałem 2a) nazwa produktu/produktów*: Horse Power, Mono Vitalmaxu, BCAA Rx Gold'u 3) staż: judo 4 lata, siłownia 1 rok 4) przerwa od ostatniego cyklu kreatynowego: cykl planuje na koncowke maja, bede mial wtedy przerwe 6-7 tygodni od cyklu ktory koncze w tym tyg 5) stosowane wcześniej preparaty kreatynowe i opin

    Odpowiedzi: 3062 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-03-24 14:59:47 Liczba szacunów: 0
  • Masa

    Post
    Odżywki i suplementy

    Jako, że będzie to mój pierwszy cykl na kreatynie, wcześniej tylko spalacze itp. wybiorę Nitrobolon 2 + CM3 Dawkowanie: DT: - 30g nitro przed treningiem - po treningu 5g cm3 (czy lepiej rano po śniadniu?) DNT: - 5g cm3 rano Czy suplementy te wymagają jakiś osłon żołądkowych? Zmieniony przez - Silesia w dniu 2012-08-20 15:01:34

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 1080 Data: 2012-08-20 15:00:50 Liczba szacunów: 0
  • Dawkowanie Supli.

    Post
    Odżywki i suplementy

    cie zeby mnie nie wystrzelilo na orbite }:-( I tutaj oczywiscie kawe pomijamy. Znalazlem taki sposoba dawkowania : Dawkowanie: DT 30g nitrobolon II przed treningiem 4kaps cm3 po treningu DNT 4kaps cm3 Czy cm3 moge zastapic zwykle kreatyna olimpa czy wtedy dawkowanie bedzie inne (ten sam rozmiar tabletek-1250) Jak zwykle zawraacam dupe wszystk

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 711 Data: 2012-01-23 17:33:05 Liczba szacunów: 0
  • SPALACZE/REDUKCJA: topik konsultacyjno-informacyjny

    Post
    Odżywki i suplementy

    Naczytałem się dużo o Animal Cuts w saszetkach, ale na razie mnie nie stać i obawiam się, że jest przereklamowany. Czy można do spalacza dorzucić jabłczan treca? A dokładnie cm3? Czy to przypadkiem się nie wyklucza. Ewentualnie czy spalacz pomoze w budowaniu czystej mm? PS: Czy ten opis HIIT jak na początek jest dobry? http://www.trener.pl/index.p

    Odpowiedzi: 2512 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-08-30 09:07:56 Liczba szacunów: 0
  • do oceny

    Post
    Odżywki i suplementy

    zamierzam zamowic: ACTIVLAB BCAA Xtra + L-Glutamine (nie wiem czy sa to dobre aminokwasy?)-moze polecacie cos innego, CM3, Nitrobolon II i Mega Mineral Pack. Proponujecie jakies inne amino? Jak dawkowac CM3 i Nitrobolon bo roznie piszecie?

    Odpowiedzi: 29 Ilość wyświetleń: 1200 Data: 2012-10-18 21:49:09 Liczba szacunów: 0