Ok narazie sobie złoże ten rower''na kratce'' wybiore częsci rame itd i zobacze za ile mi to wyjdzie... Kierownica, mostek, gripy, klamki, manetki, gwiazdka, stery, piasty, szprychy, obręcze, support, korby,pedały, łańcuch, sztyca, siodełko, hamulce, ramę, przerzutki, hak, linki, pancerze, opony i dętk , amor o czyms zapomnialem???
hmm to moze i ja cos powiem. rama Trek 990 (chyba 96r) korba: stara (5 ramienna) XT byla odpoczatku (rewalacyjna nigdy sie nie psuje) tyl: XTR amor: bomberek z3 piasty: XT hamulce: zolta magura (tomac) hydrauliczne spd 7 stery: jedna najbardziej szlachtnych czesci w moim rowerku race face ahead manetki: powergrip 8 No to chyba tyle. ! za 3 [...]
Rower za te pieniadze to nic ciekawego, SID stary jak swiat wiec tez zadna perelka, jeszcze przy Twojej wadze to jak kula u nogi ;) SID to amor dla wylajtowanych scigantow, jest miekki, przy wadze w okolicach 75-85kg koncza sie jego mozliwosci i zuzycie mechaniczne bedzie zachodzilo gwaltownie(luzy na slizgach) Szkoda katowac sprzet ;) Pomysl o [...]
[...] kierownica od 30 zł/ sztukę Jak rozumiem rower jest za mały bo kolanami zachaczas o kierownice - tak? A jezeli Ci tylko przeszkadza ze kierownica jest za nisko - to mozesz amor wymienic i zastosowac system podkladek, ew mozesz obnizyc siodło - wtedy sie poprawi Ze zdjecia nie wynika, aby kierownica była zbyt nisko, chyba wszystkie rowery mtb [...]
cd. Duro Triple to fenomen w złym znaczeni tego słowa i nie, nie nada się do skakania też. Wiem że amory 2półkowe "super wyglądają" ale w żadnym wypadku takiego nie potrzebujesz. lepiej kup używany rower na allegro za 1200-1500 zł i go stopniowo zmieniaj pod swoje potrzeby.cayona zostaw co by rodzice na komunie dzieciom kupili. przykładowe rowery [...]
Cześć, ten amor to taka budżetówka, nie ma blokady a czy da sie jakąś założyć to nie wiem nigdy tego nie robiłem. Tarczówki w przypadku zjazdów jazdy w terenie, jazdy w deszczy czy po mokrym i to raczej wyczynowo, amatorsko nie ma sensu, są cięższe, droższe i trudniejsze w obsłudze niż szczęki.
http://mtbikes.pl/artykuly/testy-i-recenzje-sprzetu/suntour-xcr-lo-krol-budzetowych-widelcow-xc-test-amortyzatora.html do 200 zł spokojnie kupisz i to ze skokiem 80mm (więcej chyba nie potrzebujesz) oraz z manetka blokady skoku Miałem taki amor, przejechałem nim ok 3-4 tys km, nie złapał luzów, działał całkiem przyzwoicie (a waże 90kg)
Napisałem przecież MoZo Groove Q, a nie MoZo Soul X :] Groove Q kosztuje 300zł, a opinie ma bardzo dobrą i napewno dużo więcej wytrzyma niż wspomniane wyżej RST. http://www.rowerowy.com/index.php?strona=pokaz&id=181 Jako jego minus można zaliczyć wage - 2400gr, ale przecież to nie amor do XC albo CC :)
"Aha, jest jeszcze trzecia opcja - rama w tym rowerze jest na tyle wytrzymała i dobra, że wystarczy zmienić trochę osprzętu (głównie przedni amor) i można pośmigać dwa sezony na lekkim DH. Prawda to?" Jeśli nie szkoda Ci zdrowia i pieniędzy to śmiało. Coś tam na pewno wytrzyma. Jeśli chcesz sprzedać ten rower i kupić cod do DH to [...]
cóz - rowery to skomplikowana sprawa ! siodełko - jednym pasuje innym nie ... ja mam san marco barracuda przez authora sygnowane - twardy gnój na tytanie - zawodniczy nie dla mnie wszystko zalezy od tyłka amor - cóz zalezy od wagi ...
Baggik a napisz mi jeszcze jaki masz amorek w tym GT. Kumpel kupił tego samego GT i miał w nim amorek ZOOM specjalnie robiony do tego roweru. Napisz jaki masz amor.Dzięx
Jak chcesz kupic tarczowke to tylko hydrauliczna bo mechaniczne owszem, sa dobre ale nie lepsze niz dobre v, poza tym ten co pokazales ma przerzutki acera a za cene 2300 to kozesz miec shimano deore (zamiast kiepskiej tarczowki). Jak nie jestes wyczynowcem to niepotrzebny ci tylni amor, juz lepiej z przodu miec dobry.
[...] sprawa do szalenstw po miescie), poza tym osprzet to totalna podstawa, nawet obrecze kol to zwykle aluminium, przerzotki przod to SISy, tyl nie pamietam ale zadna rewelacja, amor przedni tez totalna ale to totalna podstawa. takze zrezygnowalem ze scott'a. pozostaje przy rinconie (moge miec za 1350pln nowke - 150 taniej niz normalnie - mam upust w [...]
[...] moze Yukon o ktorym wspominasz ma taka geometrie ze ci nie przypasi. Wiec jak juz sobie popatrzysz, przymierzysz sie i pojezdzisz to dopiero sie decyduj. Po ramie patrz na amorka. W Yukonach sa chyba Suntour'y a to jest slaba firma. Przede wszytskim amor ma byc z tlumieniem olejowym (sprezyna + elastomer odpada). Na koncu patrzysz na osprzet, [...]
[...] i wieksza kontrola nad rowerem no ale to juz zalezy od upodoban jak chcesz koniecznie rame alu to znajdz aganga uzywanego/nowego - z tym ze bedziesz musial wydac mniej na amor, albo wogole smigaj na sztywnym narazie, poprawisz technike ladowan (nie bedzie wyjscia ;) ), bedziesz mial lepsza rame - a to podstawa... jednak lepszym wyjsciem byla [...]
no właśnie się o to pytam jak to będzie chodziło ale pominimy tą kwestie!! Jaki jest najwytrwalszy amor do 550 zł!! proszę o szybką odpowiedzi bo na dniech coś sobie kupuje!! wszystkie propozycje mile widziane!!
no jeżdze już długo, właściwie od podstawówki ale extremelnie od 1999roku z przerwami (wypadek -pękł amor na lądowisku,no i kontuzje-zazwyczaj od łamania suportów...teraz mam problemy ze stawami skokowymi...suportów połamałem na pewno 20 - ale na kwadrat więc to chyba nic wielkiego:) pozdro dla Was i dzieki za soga a tu na focie jakiś [...]