SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

slin pytanie

temat działu:

Doping

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1173

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 1161 Wiek 32 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 21670
witam jade sobie slin od paru dni dzis po treninu zapodalem 4 ui (godzina 13.15) novorapida nastepnie wypilem szejka z bcca gluta kreta i zamiast glukozy dalem sobie owoce bo mi kolega tak doradzil ze lepiej wejda wiec zjadlem z 400gr winogron i z 200gr jablek po 15 min wypilem 100GR wpi i ruszylem do domu a tu psikus w drodze do domu czuje ze zabiera wiec wstapilem do sklepu i wypilem pol litra coli siadlem chwile na lawce poczekalem i ruszylem w droge do domu dotarlem o 14 wiec odrazu pierwsze co mierze cukier i patrze jest 104 wiec
siadlem do jedzenia posilku z wolowiny ryzu i troche ananasa no to okey skonczylem jesc gdzies o 14.20 po jakis 20 minutach znow mierze cukier i patrze jest prawie 200 kolejny pomiar zrobilem o 17 i bylo 76 . Wczesniej takich akcji nie mialem dopiero dzis takie cos sie stalo jak zamiast glukozy zjadlem owoce po szocie czy to mozliwe ze owoce tak pozno puscioly i tak wszystko to sie nasunelo ze cukier mi prawie do 200 podskoczyl ?

Od zadawania pokut zawsze ktoś się znajdzie lecz nie ma kto rozgrzeszać dając druga szanse.

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
lodzianin1 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 44682 Napisanych postów 296183 Wiek 44 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 1445976
ja zawsze carbo piłem bez kombinowania
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 22 Napisanych postów 3110 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 26608
nie ma co sie bawic w gainera po insie? lepiej carbo + bialko pic? bo wlasnie sa opinie ze na insie i tak wchlonie te ww jak gąbke i nie ma co przepłacac na ten czas za gainera. ale czy nie zaleje? nawet jak sie dobra ilosci dobierze do dawki
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 119 Napisanych postów 20544 Wiek 38 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 125836
gajnerow bym nie ruszyl na slinie szczegolnie jak jest sie endo

pij jak lodzianin pisal wczesniej, carbo 10g/1iu i bedzie ok
4iu slinu to nie duza dawka

DreamChaser

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10876 Napisanych postów 49740 Wiek 27 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
GAiner zazwyczaj ma jakies tluszcze.

Najlepiej wypic witargo plus iolat bialka lub hydrolizat.

Mozna tez wrzucic z qnt ta masowke isomas costam. on ma wlasnie idealne proporcje.

Niektorzy jedza tez owoce np truskawki.

Posilek jak z wolowina to mysle ze z chuda wolowina a nie rosbef czy antrykot bo te sa troche tluste a tluszcz nie jest mysle wskazany w tym przypadku w tym konkretnym posilku.

Zmieniony przez - GREGOR_ian w dniu 2010-09-18 00:31:05
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 145 Napisanych postów 15480 Wiek 35 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 90607
owoce musialy sie przetrawic dluzej dlatego albo je zmiksuj nastepnym razem ale jak ra robilem mieszalem owoce z vitargo i carbo

maly duzy gruby czy chudy kazdemu nalezy sie taki sam szacunek
pozdrawiam

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 1161 Wiek 32 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 21670
ok dzieki za odp jescze pytanie mam wczoraj bez slinu dzien. wegle zmniejszylem o polowe i poczulem sie tak jak poczas ladowania na tlusczowce wczystko za***iscie nabite czy to normalne ? jescze wyczytalem ze inse mozna przed areo przybijac ktos stosowal tak ? co o wolowiny to rumsteck

Od zadawania pokut zawsze ktoś się znajdzie lecz nie ma kto rozgrzeszać dając druga szanse.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 119 Napisanych postów 20544 Wiek 38 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 125836
nie odwazylbym sie przed aero podac slin

jesli miales takie wixy bo owoce nie wypuscily wegli na czas to sobie pomysl jak to byloby przed aero gdy nie podajesz wegli

DreamChaser

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 1161 Wiek 32 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 21670
chyba niedokladnie sie wyrazilem oto tekst z md.pl pisal futurebody :

Jeśli masz insulinę, która działa po 15 minutach, to wypij mix, jak zalecał Ci Twój doradca i powtórz to pół godziny później. Insulina osiąga maksimum swojego działania właśnie po 45 minutach. Godzinę po tym powinieneś zjeść posiłek. Najlepiej żeby insulina działała ok. 5,5 godziny, wtedy jest szansa, że lepiej przyswoisz te dwa posiłki. Ale wybór należy do Ciebie. Używając Humulinu R bezpośrednio po treningu, możesz przyjmować insulinę 25 minut przed aerobami i wypić koktajl. Co do GH – proponuję w godzinach wieczornych przed snem lub, jeśli nie będzie to stanowiło problemu, w nocy gdy się obudzisz (uważam, że jest to najlepsza metoda).

Chodzilo mi o to czy ktos jechal cos takiego jak futurebody pisal czyli trening silowy nastepnie slin odrazu proste/gluta/bcca nastepnie areo i po aero proste i wpi . Bo chyba tak jak pisze futurebody to mniej wiecej tak to ma wyglac?


Zmieniony przez - r0lnik w dniu 2010-09-20 22:01:58

Od zadawania pokut zawsze ktoś się znajdzie lecz nie ma kto rozgrzeszać dając druga szanse.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 31 Napisanych postów 2320 Wiek 36 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 65191
no insulina to najlepszy antykatabolik, żadne bcaa czy gluta nie zabiezpieczy mięśnie jak ona, tylko ,ze wtedy na wysokim poziomie insy podczas aero smalcu nie popalisz, jedynie co to podkrecisz metabolizm, możesz dać slina przed aero, w czasie aerobów pic wegle, a po aerobach zjeść od razu posiłek.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Cykl dla ziomeczka %)

Wheya