SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

skonczony ckl detonator + napalm co teraz?

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1153

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 67 Wiek 36 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 331
Witam, tydzień temu skończyłem cykl detonator + napalm ogólnie mówiąc nie jestem zadowolony... brak zadowalających przyrostów siły i wzrostu mięśni...

chcę od nowego roku znowu coś zacząć brać, myślałem o jabłczanie CM3, ale sam nie wiem czy to dobry pomysł? nie znam się na teraźniejszych suplach... poleci ktoś coś? muszę coś brać, bo wtedy moja motywacja do treningów wzrasta o 300% z góry wielkie dzięki ziomeczki pzdr!
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 17707 Napisanych postów 132168 Wiek 39 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 1460711
Jak źle reagujesz na kofeine to kup noobostera bez kofeiny kofeine lub guarane osobno to będziesz dawał tyle ile Ci potzrebne.
np
https://sklep.sfd.pl/Iron_Horse_Double_Impact-opis29726.html
https://sklep.sfd.pl/Scitec_nutrition_Caffeine_-opis27289.html kofeina po 100mg można kombinować sobie w takim napalmie 200-300mg kofeiny powinno być

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 376 Wiek 34 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 2630
głupie założenia, po co trenujesz? po to żeby brać suple? ja brałem detonatora i napalm i efekty zajepiste, ty nie miałeś bo założe się że diety nei masz\
...