SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

serca drobiowe

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 2231

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 54 Napisanych postów 318 Wiek 30 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 12912
witam serca są dość tanie i jem ich ok 500g wraz z kaszą gryczaną mam pytanie czy to jest dobre źródło bialka ktore moze zastapic filet z kurczaka?
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1736 Napisanych postów 27216 Wiek 25 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 516313
Nie zastąpią piersi z kurczaka, bo nie o to w tym chodzi. W diecie należy rotować składnikami, dlatego jako urozmaicenie zdadzą egzamin, nie spożywaj ich również codziennie. Ta cześć podrobów dostarcza solidnej dawki witamin z grupy B, relatywnie sporej ilości cynku, żelaza, potasu, a także miedzi czy manganu.


Zmieniony przez - dudee w dniu 2017-12-02 12:11:26
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3830 Napisanych postów 63342 Wiek 35 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 680434
Śmiało możesz jeść podroby: serca, żołądki, wąrtóbkę. Uważać należy z ilością wątróbki z uwagi na witaminę A i żelazo.

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 54 Napisanych postów 318 Wiek 30 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 12912
dzieki za odp nakupowalem ostatnio supli i budżet sie uszczuplil i jestem skaazany tymczasowo na podroby :) co do urozmaicenia trzyam diete bialko czerpie z jaj twarogu, serc/fileta i odzywki bialkowej


Zmieniony przez - Creme w dniu 2017-12-02 13:08:56
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1736 Napisanych postów 27216 Wiek 25 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 516313
Nakupowałeś supli?
Ciekawe czy większość z nich jest Ci potrzebne.

Czysta ciekawość - co zatem zakupiłeś?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 54 Napisanych postów 318 Wiek 30 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 12912
białko, bulka,hmb ,preworkouta, kreatyne i bcaa trenuję po przerwie juz 10tygodni zalany nadal jestem ale trwam w diecie mimo tego ze przytylem 7kg to w pasie spadlo a reszta wymiarow poszla znacznie w górę np ramie 5cm
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3830 Napisanych postów 63342 Wiek 35 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 680434
Hmb jest Ci zupełnie niepotrzebne. Sugeruję odsprzedać komuś. Nie należy wydawać pieniędzy na suplementy, jeżeli nie starcza Ci na urozmaiconą dietę. Warto mieć to na uwadzę.

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 140 Napisanych postów 702 Wiek 38 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 10354
No i serca, podroby generalnie to nie jest drugi sort. Piszesz, ze jestes "skazany na podroby" a tak naprawde to masz super okazje zeby poznac nowy smak i pokombinowac (taaa z serc nie tylko gulasz) w kuchnii. Fileta z piersi kurczaka nie kupilem ponad pol roku :) a nie sadze, zeby mojej kuchnii czegos brakowalo.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1736 Napisanych postów 27216 Wiek 25 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 516313
Bcaa jest również zbędne.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 54 Napisanych postów 318 Wiek 30 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 12912
mam urozmaiconą diete po prostu teraz tak wyszlo ze na jakis tydzien zmienilem filet na serca i tyle a dieta wyglada tak sniadanie platki owsiane 100g WPC 40g 2gi posilek omlet z 5jaj z platkami owsianymi w srodku serek granit 200g nastepny posilek kasza gryczana 100g filet z kury 300g/serca 500g nastepny posileklitr mleka do tego 30G bulka 50:50wegel bialko kolacja twarog 250g taką diete trzyamm prawie od początku treningow (ok 2tyg mialem inną) i jakos idzie a co do HMB to stosuje je juz 10tyg to co mi szkodzi brać dalej moze dziala moze nie nie wiem a co do BCAA to skonczylem wlasnie puszke i pije je podczas treningu nie wiem czy to placebo czy nie ale dobrze mi sie na tym cwiczy teraz dojdzie preworkout to mam nadzieje rzucac talezami na silce a bulka jem tez w dni treningowe po treningu daje 100g









Zmieniony przez - Creme w dniu 2017-12-02 17:33:58

Zmieniony przez - Creme w dniu 2017-12-02 17:34:56
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 11017 Napisanych postów 118932 Wiek 35 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1390468
Oprócz piersi spokojnie mozesz też podjadać udka kurczaka, ale jak Ci podroby smakują to ok, u mnie tylko jestem w stanie wątróbkę zjeść.
1

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Utrzymanie chwilowe

WPC zestaw