SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

sambo...

temat działu:

Sztuki Walki

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 3056

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 7 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 7
Jeśli ktoś mógłby mi pomóc... Zawsze marzyłam aby trenować sporty walki. Myślałam o Sambo, bo jest to jakby zbieżne z moimi zainteresowaniami, ale kompletnie nie mam doświadczenia w tych sportach i być może to zły wybór. Mój mąż trenował krav magę i bardzo mnie zachęcał, ale potrzebna mi profesjonalna rada. Kilka słów o mnie - 10 lat wyczynowo zajmowałam się sportem (lekkoatletyka), od kilku lat ćwiczę tylko rekreacyjnie, ale w miarę regularnie. Jestem dosyć wysoka (170 cm) i szybka (byłam sprinterką). To tyle. Będę wdzięczna za pomoc
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Cię zainteresować:

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 15 Napisanych postów 11027 Wiek 40 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 72188
https://www.sfd.pl/sambo-t174838.html 

"Musisz świecić przykładem odwagi, honoru, żarliwej dla Narodu służby"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
QUEBLO Moderator
Ekspert
Szacuny 2360 Napisanych postów 30611 Wiek 40 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 270717
co jest w Twojej okolicy???

"Będąc na diecie najważniejsze jest, by wieczorem zasnąć, zanim się zechce żreć"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 2712 Wiek 41 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 30062
Sambo, bo jest to jakby zbieżne z moimi zainteresowaniami
czy mogę zapytać co to za zainteresowania?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący