SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

redukcja i ew. poprawa diety

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 623

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 308


Witam serdecznie. Jako, ze z checia zrzucenia swojego brzuchaa nosze sie juz dluzszy czas, postanowilem ze to juz chyba czas . Tematy podwieszone przeczytalem i kieruje sie do was z kilkoma pytaniami. Na poczatek:
- Pytanie odnosnie zapotrzebowania kalorycznego. Wyszlo mi ok. 2700 , czy to dobry wynik, zakladajac ze jestem endo?
- to samo jesli chodzi o rozklad B/T/W => 174/140/118 ?
- Prosze o pomoc w dobraniu BTW , gdyz w diecie ktora ulozylem sa one (skladniki) troche rozstrzelone .. No i to drugie sniadanie, moglby ktos doradzic co zjesc w szkole?


Płeć: Mężczyzna

Wiek: 18

Waga: 79

Wzrost: 176

Obwód klatki: -

Obwód ramienia: 32,5

Obwód talii: na wysokosci pepka - 90

Obwód uda: -

Obwód łydki: -

Szacunkowy poziom tkanki tłuszczowej: -

Aktywność w ciągu dnia: szkola

Uprawiany sport lub inne formy aktywności: silownia 3x - FBW, ok 50 min
aero 2x - w DNT, 40 min
pilka nozna


Odżywianie: -

Cel: szybka redukcja

Ograniczenia żywieniowe: -

Stan zdrowia: b. dobry

Preferowane formy aktywności fizycznej: j.w

Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty: -

Czy możliwe jest wprowadzenie suplementów: -

Stosowane wcześniej diety: -

Zmieniony przez - basusfd w dniu 2011-05-29 15:27:36

Zmieniony przez - basusfd w dniu 2011-05-29 15:47:08
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 308
up
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 308
pomoze ktos?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 72 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 867
Myślę, że na początek możesz zostawić sobie tą kaloryczność, którą sobie wyliczyłeś.

Rozkład makro wydaje się w miarę w porządku

Jeśli chodzi o 2 śniadanie to możesz mieć kilka opcji. Możesz wziąć w pojemnik kaszę/ryż/makaron do tego jakieś mięso/ryba/jaja + warzywka polane oliwą z oliwek

Jeśli nie chcesz brać pojemnika to zjedz chleb pełnoziarnisty z jakimś mięsem (byle nie szynką kupioną w sklepie), dołóż do tego jakieś warzywa i zagryź orzechami

Czego byś nie robił, zawsze bądź sobą :)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 308
mam kolejne dwa pytania :) i milo ze ktos sie zainteresowal.
1. Czy moze byc to jakies miesko(szynka) robiona wlasnorecznie?
2. Jak czasem w jadlospisie zabraknie np orzechow bo poprostu nie bedzie czasu zeby je wszamac, zle wplynie to na efektywnosc diety?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 29 Napisanych postów 3159 Wiek 32 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 25123
1 - jak robisz tą szynkę ? lepiej jeść mięsa (kura, indyk, wołowinka na redukcji również, sam czasem nawet wieprza chudego jadłem dla odskoczni) - takiego kurczaka mocno rozbitego możesz dać do kanapki bez problemu

2 - nic sie nie stanie jak raz na czas braknie...a jak masz możliwosc to łyknij za to trochę oliwy, jak nie to raz na czas i tak spoko - pozatym masz dużo tłuszczy w diecie jak dla mnie - sam trzymałem się okolic 1g na 1 kmc

Obserwuj organizm

EDIT: chociaż nie, nie masz wcale za dużo tłuszczy, sorry jestem w pracy zmęczony patrz na te kalorie tylko, ja bym trochę dodał bo 2500 dla osoby ćwiczącej to raczej mało - ale wiem że czasem trudno je upchać. Jak dasz radę to dodaj w jakiejś zdrowej postaci.

Zmieniony przez - Detoxik w dniu 2011-05-31 23:46:54
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 308
Zobaczymy jak waga pojdzie po 2 tygodniach na powyzszej diecie (z malymi modyfikacjami), jak bedzie to za duzy spadek dorzuce troche kalorii. Szynke czy tez mieso - domowa produkcja takiego miesa kanapkowego - robi szefowa kuchni :D ale podpytam i dam znać.
- a czy ilosc wegli nie jest za duza?
- czy na drugie sniadanie konieczne sa wegle, czy tylko rano i okolo treningowo?
- i jeszcze pytanie odnosnie warzyw, czy jedzone w malych ilosciach okolo treningowo zle wplyna na organizm?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 72 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 867
Ilość węgli w diecie to tak naprawdę sprawa dość indywidualna. To niekoniecznie musi być schemat "węgle tylko do śniadania i okołotreningowo".

Ja lepiej się czuje na wyższych węglowodanach, ale jeśli nie chcesz jeść węgli w 2 posiłku to nie musisz. Tylko wtedy te węgle ze śniadania dołóż gdzieś okołotreningowo,

Warzywa możesz spokojnie zostawić w takich ilościach w okolicach treningu.

Czego byś nie robił, zawsze bądź sobą :)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 308
OK, dzieki bede trzymal sie diety i zobaczymy jak rezultaty. Dam znac jak idzie w przyszla srode, mam nadzieje ze jeszcze zajrzycie? Bylo by milo:)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 72 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 867
Na pewno jeszcze będę zaglądał do tematu

Czekamy na efekty, powodzenia

Czego byś nie robił, zawsze bądź sobą :)

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Redukcja do oceny 80kg

Następny temat

Dieta redukcyjna do oceny

Fruzelina