SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

pytanko ?

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 772

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 372 Wiek 32 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 4868
witam mam take pytanie jestem aktualnie na redukcji i robie trening silowy , moje pytanie jest takie czy moj trening nie jest za krotki trwa troche ponad godzine czasem godzine zastanawiam sie czy nie lepiej go wydluzyc dla lepszych efektow , przykladowy dzien
poniedzialek : klata + biceps + brzuch ( 10 minut ) + bieznia ( 10 minut )
nie lubie ziewac na silowni wiec przerwy miedzy seriami duze partie 1,5 minuty , male 1 minuta ze stoperem na reku

czy jezeli wydluze przerwy i trening bedzie dluzszy efekty beda lepsze czy zostawic jak jest i wydluzac tylko co tydzien czas aerobow ? dieta oczywiscie jest i interwaly w dni bez silki , niedziela wolna


pzdr

This is my life !

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 1242 Wiek 28 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 15604
Nie ma sensu siedzieć dłużej niż godzinę. Godzina w zupełności wystarczy.

Eee... Lubię placki ^^

...
Napisał(a)
Usunięty przez Koniu151 za pkt 1 regulaminu
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 298 Wiek 24 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 2749

To bóg nas stworzył ^^ ale to my decydujemy jak wyglądamy..

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 372 Wiek 32 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 4868
z tego co czytalem to trening silowy wiec 8-4 powtorzenia w seriach i wieksze ciezary

4 razy silownia
2 razy trening interwalowy

chodzilo mi ze trening silowy razem z brzuchem i bieznia zajmuje mi troche ponad godzine oczywiscie z tygodnia na tydzien bede zwiekszal czas aerobow

pzdr

This is my life !

...
Napisał(a)
Usunięty przez Koniu151 za pkt 1 regulaminu
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 298 Wiek 24 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 2749

To bóg nas stworzył ^^ ale to my decydujemy jak wyglądamy..

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 372 Wiek 32 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 4868
nie ale czytalem ze trening silowy duzymi ciezarami jest lepszy na spalanie niz robienie taki jak mowisz duzo powtorzen...

napisalem redukcja z treningiem silowym a nie trening redukcyjny z treningiem silowym...

chodzi mi tylko o to czy mam zwiekszych przerwy i wydluzyc trening do np 1,5 godziny czy jezeli jest bardzo intensywny to godzina starczy bo tak mi zawsze wychodzi razem z brzuchem i bieznia , oczywiscie czas aerobow bede zwiekszal jak juz pisalem co tydzien , chodzi mi o lepsze spalanie jak bedzie lepiej

jak by mogl sie wypowiedziec ktos obcykany np. Morales_37 , Koniu151 , Obliques czy ktos taki to byl bym wdzieczny.


pzdr

Zmieniony przez - silva19861 w dniu 2010-04-11 20:26:41

Zmieniony przez - silva19861 w dniu 2010-04-12 06:24:12

Zmieniony przez - silva19861 w dniu 2010-04-12 09:40:42

This is my life !

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Koniu151 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2569 Napisanych postów 50186 Wiek 29 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 338386
Trening na siłowni w głównej mierze ma za zadanie utrzymać masę mięśniową, rozłożył bym tak:
jedno ćwiczenie Heavy 5x5, przerwy ok 2 minuty.
+
2 w super serii, przerwy między super seriami do 1,5 minuty.

łączył bym raczej plecy z klatką, ramiona na redukcji bym nieco zaniedbał.


pzdr/

Zmieniony przez - Koniu151 w dniu 2010-04-12 09:57:13

POMOC W UKŁADANIU DIET I TRENINGÓW ONLINE. KONTAKT: koniu151.sfd@gmail.com

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 372 Wiek 32 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 4868
ok wiec rozpisze i w nasptepnym tygodniu tak zaczne , ten tydzien juz polece tak jak robie... moj priorytet to bary i brzuch na tym mi najbardziej zalezy bo plecy i tak mam duze w porownaniu do wszystkiego...

lece wlasnie na tight extreme i w tydzien polecialo 3 kg troche mnie martwi ze tak duzo trzeba kalorii dorzucic chyba...

pzdr

This is my life !

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Koniu151 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2569 Napisanych postów 50186 Wiek 29 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 338386
na początku spada woda, glikogen więc taki spadek nie jest niczym niepokojącym, patrz w lustro nie na wagę.

pzdr/

POMOC W UKŁADANIU DIET I TRENINGÓW ONLINE. KONTAKT: koniu151.sfd@gmail.com

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 372 Wiek 32 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 4868
witam mam jeszcze takie pytanie czy lepszym rozwiazaniem na redukcji bedzie jedzenie na kolacjie np. makreli wedzonej niz twarogu , moze twarog narazie odstawic bo tak czytalem wypowiedzi Obliques i sie zastanawiam ?


pzdr

Zmieniony przez - silva19861 w dniu 2010-04-27 10:14:18

This is my life !

Potrzebujesz szybkiej i rzetelnej porady?
Nasi specjaliści bezpłatnie odpowiedzą na twoje pytanie z zakresu treningu, dietetyki i suplementacji!
Tomasz Maciołek
Tomasz Maciołek TomQ-MAG
Łukasz Domeracki
Łukasz Domeracki Domer
Sebastian Szmit
Sebastian Szmit flex1976
Agata Bugorska
Agata Bugorska eveline
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Moja przemiana stylu życia.

Następny temat

dieta na mase do oceny:)