SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Otwarty Turniej Sztuk Walki

temat działu:

Sztuki Walki

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 5943

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 706 Napisanych postów 4378 Wiek 48 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 75792
Średnio widzę cały pomysł.
Obecnie kto chce się bić wszechstylowo walczy w zawodach MMA, kto nie chce walczy na swoim ogródku wg swoich zasad.

Raczej nie widzę zainteresowania taką formułą jak proponowana, a nawet gdyby wypaliła to raczej szybko skręci w stronę MMA, gdyż tylko kompleksowo przygotowani zawodnicy mają duże szanse na wygraną.

Poza tym jak można nazwać "większym" turniej, który jeszcze się nie odbył?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 42 Napisanych postów 4230 Wiek 35 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 26217
Do Autora:

proponuje zapoznać sie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 wrzesnia 2001 roku --> http://www.kursyinstruktorskie.edu.pl/pdf/ustawa4.pdf



poza tym z moimi notatkami z Metodyki Rekreacji na pierwszym roku studiów:


Temat : Struktura organizacyjna rekreacji w Polsce. Akty prawne w polskiej turystyce.

Struktura organizacyjna ( USTAWA O KULTURZE FIZYCZNEJ ) :

I. Jednostki administracji publicznej szczebla rządowego ( centralnego )
a) turystyka – Ministerstwo Gospodarki
b) rekreacja ruchowa – Ministerstwo Edukacji Narodowej i Sportu
- departament sportu powszechnego
- departament strategii rozwoju sportu
Wojewoda ( zarządza całościowo regionem ), Urząd Wojewódzki i podległe wojewodzie komórki.

II. Jednostki administracji samorządowej.
- Urząd Marszałkowski ( Sejmik Samorządowy ); marszałek
- Wydział Kultury Fizycznej, Sportu, Turystyki i Rekreacji ( Dolny Śląsk – dr Poliga )
- komisja kultury fizycznej, sportu, turystyki i rekreacji

Komisja nie ma władzy ustawodawczej, kreuje pomysły i działania – taką władzę posiada Urząd Marszałkowski.

- powiaty ( starostwo, starosta, rada starostwa, komisje )
- gminy ( wójt, burmistrz, rada gminy, komisje )

III. Stowarzyszenia Kultury Fizycznej :
np. TKKF, GOPR, WOPR, SKS, UKS, Federacja Sportu ( zajmuje się klubami, które mimo swoich statutów działają jako stowarzyszenia)

IV. Kluby.

Stopnie zawodowe w turystyce i rekreacji :
-instruktor
- trener
- menadżer

Działy kultury fizycznej ( !!! ) :
1) wychowanie fizyczne
2) rekreacja ruchowa
3) sport
4) rehabilitacja

Podstawowe akty prawne obowiązujące w rekreacji ruchowej ( !!! ) :

USTAWA Z DN. 18 STYCZNIA 1996R O KULTURZE FIZYCZNEJ :

- Rozporządzenie Rady Ministrów z dn. 6 maja 1997r w sprawie określania warunków bezpieczeństwa osób przebywających w górach, pływających, kąpiących się i uprawiających sporty wodne.
- Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dn. 12 września 2001r w sprawie szczególnych zasad i warunków prowadzenia działalności w dziedzinie rekreacji ruchowej..
- Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dn. 27 czerwca 2001r w sprawie kwalifikacji, stopni i tytułów zawodowych w dziedzinie kultury fizycznej oraz szczególnych zasad i trybu ich uzyskiwania.

USTAWA Z DN. 7 WRZEŚNIA 1991R O SYSTEMIE OŚWIATY :

- Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dn. 8 listopada 2001r w sprawie warunków i sposobu organizowania przez publiczne przedszkola, szkoły i placówki krajoznawstwa i turystyki.
- Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dn. 31 grudnia 2001r w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach.
- Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dn. 21 stycznia 1997r w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, także zasad jego organizowania i nadzorowania.

USTAWA Z DN. 20 CZERWCA 1997R „PRAWO O RUCHU DROGOWYM”.

USTAWA Z DN. 18 STYCZNIA 1996R O KULTURZE FIZYCZNEJ.

Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dn. 12 września 2001r w sprawie szczególnych zasad i warunków prowadzenia działalności w dziedzinie rekreacji ruchowej.
par. 7
Warunki bezpieczeństwa, jakie powinny być spełnione podczas prowadzenia działalności w dziedzinie rekreacji ruchowej :
a) przez szkoły i placówki oświaty
b) na drogach publicznych, w górach, nad wodą
c) w dyscyplinach lub dziedzinach sportu wymienionych w art. 53 ustawy

Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dn. 27 czerwca 2001r w sprawie kwalifikacji, stopni i tytułów zawodowych w dziedzinie kultury fizycznej oraz szczegółowych zasad.

Na podstawie art.. 44 ust. 3 z dn. 18 stycznia 1996r o kulturze fizycznej zarządza się następująco :
a) tytułami zawodowymi w dziedzinie kultury fizycznej są tytuły : trenera, instruktora i menedżera
b) ustala się następujące stopnie instruktorskie:
- instruktor dyscyplin sportu,
- instruktor sportu osób niepełnosprawnych,
- instruktor odnowy biologicznej,
- instruktor rekreacji ruchowej;
c) ustala się następujące stopnie trenerskie :
- trener II klasy;
- trener I klasy;
- trener klasy mistrzowskiej,

WAŻNE : trener, menedżer – dyplom
instruktor – legitymacja


IMPREZA REKREACYJNA – forma spotkania uczestników jednorazowego lub mającego charakter cykliczny, wypełnionego treściami programowymi z zakresu sportu, rekreacji, turystyki i zabaw.

Cele ogólne :
popularyzowanie, wychowawcze, poznawcze, zabawowe, wypoczynkowe, zdrowotne

Cele szczegółowe ( operacyjne ) :
- popularyzacja rekreacyjnych form ruchowych,
- zaspokajanie potrzeb różnych środowisk w zakresie różnorodnych wzorców rekreacji fizycznej,
- rozbudzanie zainteresowań aktywnym wypoczynkiem,
- tworzenie warunków dla pozytywnie rozumianego współzawodnictwa,
- umożliwienie oceny sprawności fizycznej uczestników,
- nawiązywanie współpracy i kontaktów ze środowiskiem lokalnym,

KLASYFIKACJA IMPREZ REKREACYJNYCH :

1) miejsce realizacji imprez
- plenerowe → boiska, miejskie tereny zielone
- w pomieszczeniach zamkniętych → sale sportowe, świetlice, kluby
2) czas trwania
- jednodniowe → odbywające się w całości w ciągu jednego dnia
- wielodniowe → trwające kilka dni ( np. spartakiady )
3) cykliczność imprez
- jednorazowe → powstające z dowolnej inicjatywy organizatorów lub jako naśladownictwo podobnej imprezy organizowanej wcześniej
- okazjonalne → jednorazowe, czasem powtarzane przy podobnej okazji, ale bez związku z poprzednimi imprezami
- powtarzalne → silnie powiązane z tradycją imprezy oraz z programem rekreacji w danym środowisku
4) skalą działań organizacyjnych i liczbę uczestników
- duże ( masowe ) → organizowane w skali zespołu szkół, osiedli, miejscowości
- małe ( kameralne ) → których uczestnikami są uczniowie szkoły, mieszkańcy osiedla
5) charakter uczestnictwa
- otwarte → dostępne dla wszystkich potencjalnych uczestników bez względu na wiek, płeć, sprawność ruchową itp., zakładające spontaniczny udział bez wcześniejszych zgłoszeń
- zamknięte → organizowane dla określonej grupy osób
6) zakres programowy
- jednodyscyplinowe → gdzie dominuje jedna forma rekreacji np. biegi masowe, narciarskie
- wielodyscyplinowe → w skład, których wchodzi szereg różnych form np. festyny rekreacyjne
7) ze względu na formę rekreacyjną
- festyny rekreacyjne
- spartakiady
- turnieje
- konkursy

WSKAZÓWKI METODYCZNE DO ORGANIZACJI IMPREZ :

1) Organizacja imprez obejmuje szereg zadań z zakresu planowania, organizacji pracy, kierowania :
- opracowanie planu budżetu imprezy
- przygotowanie rozwiązań wariantowych
- ułożenie scenariusza imprezy
- ustalenie zasad przygotowania obiektu
- zapewnienie odpowiedniego sprzętu
- organizacja łączności, informacji i propagandy
- opracowanie zakresu obowiązków poszczególnych komisji i zespołów działających w czasie imprezy
- sprawdzenie stanu przygotowania i gotowości do realizacji imprezy
- usunięcie ewentualnych zauważonych usterek
- kontrola wykonywania założonych planów
- opracowanie komunikatu końcowego i sprawozdania z imprezy
- rozliczenie sprzętowe i finansowe
- krytyczna analiza przeprowadzonej imprezy, celem wyłonienia błędów organizacyjnych i niedociągnięć programowych, baczna obserwacja imprezy pozwoli określić stopień popularności poszczególnych propozycji programowych, jak też określić trafność doboru dla grup uczestników, przy okazji takiego podsumowania nie można zapomnieć o podziękowaniu wszystkim współorganizatorom za wkład pracy

2) Etapy organizacji imprezy rekreacyjnej :
a) etap przygotowawczy → przed przystąpieniem do praktycznej realizacji zamierzonej koncepcji, zespół organizatorów dokonuje między sobą podziału obowiązków wyznaczając odpowiedzialnych za wykonywanie określonych działań; ilość i zakres prac oraz kompetencje uzależniona jest od rodzaju i wielkości imprezy, liczby uczestników, systemu rozgrywek, bazy sprzętu, środków technicznych itp.; po ustaleniu dokładnych warunków i środków, można przystąpić do realizacji zadań przygotowawczych imprezy :
- określenie celu, terminu, miejsca i treści imprezy
- nawiązanie kontaktu z przedstawicielami władz lokalnych w miejscu, w którym przeprowadzana zostaje impreza, przedstawienie koncepcji imprezy oraz propozycji dotyczących spodziewanej imprezy
- opracowanie regulaminu imprezy
- skonstruowanie szczegółowego planu minutowego
- przygotowanie scenariusza otwarcia, przebiegu i zamknięcia imprezy
- zaprojektowanie preliminarza finansowego
- promocja imprezy
- przygotowanie dekoracji imprezy
- uzyskanie wsparcia finansowego
- gromadzenie nagród i upominków dla uczestników
b) etap realizacji
- konsekwentne realizowanie zadań wynikających z programu minutowego i scenariusza
- koordynowanie postanowień regulaminowych
- prowadzenie punktów informacyjnych oraz podanie informacji bieżących z przebiegu imprezy
- zabezpieczenie sprzętu i korygowanie stanu technicznego miejsca imprezy
- czuwanie nad porządkiem i bezpieczeństwem uczestników
- opieka nad zdrowiem uczestników
- prowadzenie na bieżąco szczegółowej dokumentacji
- przeprowadzenie uroczystości wręczenia nagród i upominków
c) etap likwidacyjno – sprawozdawczy ( końcowy ) → zakończenie imprezy jest ważną funkcją, składającą się na jej organizacyjną całość; obowiązki organizatorów imprezy nie kończą się z chwilą ogłoszenia zwycięzców i rozdania nagród; podstawowym zadaniem zespołu organizacyjnego, w tej fazie imprezy jest dokonanie kompleksowej analizy, oceny poszczególnych działań oraz skonfrontowanie wyników z zamierzonym celem

Jednocześnie należy pamiętać o wykonywaniu następujących czynności likwidacyjnych :
- uporządkowanie miejsca
- dokonanie rozliczeń i przeglądu sprzętu
- skompletowanie bieżącej dokumentacji prowadzonej przez poszczególne sekcje specjalistyczne
- złożenie oficjalnych podziękowań władzom terenowym oraz pracownikom i sponsorom za udział w imprezie
- zorganizowanie spotkania sponsorów i organizatorów w celu : 1- dokonania analizy i oceny imprezy według określonych kryteriów, 2- wyciągnięcia wniosków i wprowadzenia poprawek dotyczących organizacji podobnej imprezy w przyszłości, 3- dokonanie całościowego rozliczenia finansowego, 4- sporządzenie komunikatu końcowego, zawierającego ewentualne wyniki rywalizacji, informacje o nagrodach itp.
- informacje na temat przeprowadzonej imprezy w prasie, radiu, TV

REGULAMIN IMPREZY REKREACYJNEJ – stanowi zbiór reguł sportowych i organizacyjnych dotyczących organizacji i przebiegu imprez rekreacyjnych ( sportowych ), ustalony i wydany przez zespół organizatorów określonej imprezy
Przykładowy schemat imprezy rekreacyjnej :

I. POSTANOWIENIA OGÓLNE :
- nazwa i cel imprezy
- organizator lub organizatorzy, patronat prasowy, sponsorzy
- gospodarz imprezy
- zasady uczestnictwa ( w tym finansowe )
- sposób przeprowadzania rozgrywek
- sposób ogłaszania wyników i przyznawania nagród
- postanowienia końcowe
II. POSTANOWIENIA KOŃCOWE :
- przepisy gry ( np. zmiany regulaminowe dotyczące czasu gry, liczby zawodników, płci, sposobu punktacji )
- kryteria uczestnictwa w imprezie ( np. wiek, przynależność, środowisko, zakład itp. )
- wymagania w stosunku do zawodników ( np. ubiór, zaświadczenie lekarskie, dokumenty osobiste, lista zgłoszeń, opłaty itp. )
- szczegółowe przepisy dotyczące systemu rozgrywek, zasad punktacji, losowania, dogrywki itp.
- dokładne terminy rozgrywek i inne szczegóły techniczne
- ogłoszenie wyników losowania
- sposób składania protestu ( kto przyjmuje i rozpatruje, w jakim terminie, wpłata ewentualnego wadium )
- zakończenie imprezy ( sposób, godzina, kolejność dekoracji, spotkania okolicznościowe ); zastrzeżenia organizatora ( prawo interpretowania regulaminu ), alternatywna wersja imprezy ( np. przy braku pogody )

W imprezach typu NON-PROFIT i org. Samorządowych bilans finansowy powinien wyjść na 0, nie możemy wykazywać nadwyżki finansowej.
Jako podmiot gospodarczy nasza impreza jest komercyjna i jest nastawiona na zysk.

Komitet Organizacyjny Imprezy :
1) Przewodniczący
2) Zastępca – Sekretarz
3) Przewodniczący ( Komandor ) Komisji Organizacji i Marketingu
4) Przewodniczący Komisji Techniczno – Sportowej
5) Przewodniczący Komisji Gospodarczo – Finansowej

KOMOSJA ORGANIZACJI I MARKETINGU :
- analiza rynku
- informacja i reklama
- public relations
- radiofonizacja i dekoracje
- służba zdrowia
- nagrody i dyplomy
- zaproszenia
- organizacja uroczystości otwarcia i zamknięcia imprezy
- organizacja spotkań
- przygotowanie rezerw i alternatyw
- korygowanie zauważonych błędów

KOMISJA TECHNICZNO – SPORTOWA :
- opracowanie programu
- opracowanie regulaminów
- powołanie komisji sędziowskiej
- sposób przeprowadzenia rozgrywek
- dokonanie obliczeń wyników i ostatecznej punktacji
KOMISJA GOSPODARCZO – FINANSOWA :
- opracowanie preliminarza budżetowego
- zbieranie środków finansowych
- zakup sprzętu sportowego i nagród
- przygotowanie obiektów i urządzeń
- realizacja zobowiązań
- rozliczenia

Systemy rozgrywek :
1) pucharowy
2) grupowy ( każdy z każdym )
3) mieszany ( grupowy + pucharowy )


----

Przykładowy PRELIMINIARZ imprezy rekreacyjnej (BUDŻET):

WYDATKI \ KOSZTY

- opłaty sedziowskie (ilosc osob) x (czas pracy) x (stawka) = PLN
- obsługa nagłosnienia liczone tak samojak wyżej
- usługi plastyczne
- sprzatanie obiektu
- dozór szatni i sprzetu
- wynajem obiektu
- zakup sprzętu
- zakup nagród
- wynajem nagłosnienia
- zakup materiałów biurowych i dekoracji
- wyżywienia
- zakwaterowanie

DOCHODY I DOTACJE \ KWOTA

- Wydział Oświaty Urzedu Miejskiego
- Wydział Kultury i Sportu
- Wpływy za reklame
- Sponsoring
- Środki własne

BILANS:

WPŁYWY:
WYDATKI:


------------

ksiązki jakie Ci sie mogą przydac (kieruje sie tylko tytułem bo nigdy ich w reku nawet nie miałem ale zostały mi podane jako zalecane do mojego przedmiotu i moze akurat cos z nich Ci sie przyda):

1) "Bezpieczenstwo zdrowia i zycia uczestników imprez sportowych, turystycznych i rekreacyjnych" Zieliński (2001)

2) "Podstawy organizacji i zarządzania instytucjami sportowo-rekreacyjnymi" Ryba (2004)

3) "Marketing usług rekreacyjno-sportowych" Marciszewska (1997)
- lub nowsza.

---

POWODZENIA :)

Zmieniony przez - Matrix89 w dniu 2009-04-18 12:18:32

"Staraj się dążyć do doskonałości, rób więcej niż możesz,
kochaj przyjaciół, mów prawdę, bądź wierny oraz szanuj swojego ojca i matkę.
Te zasady pomogą Ci osiągnąć mistrzostwo, uczynią Cię silniejszym,
napełnią nadzieją i wskażą Ci drogę ku wielkości." - Joe Weider®

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 691 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 8789
to moze napisz cos o tych "zasadach"
mi chodiz glownie o zasady dotyczace walki i weryfikacji/dopuszczenia do nich zawodnikow mianowicie w jaki sposob to bedzie sie odbywac?
nie ma byc ulucnzikow (ich zazwyczaj nigdy nie ma)
jak chcesz wyodrebnic zawodnikow "tradycyjnych" ktorzy maja walczyc w formule MMA od tych ktorzy walcza w formule MMA a zapewne z checia pojada sie zabawic (i to doslownie) na taki truniej
jakies wpisowe/nagrody przewidujesz?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 64 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 555
Widzę Matrix, że merytorycznie jesteś przygotowany. Dobrze, że ktos chce pomóc zamiast wyśmiewać. Pozdrawiam
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 691 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 8789
nie chdozi o wysmiewanie
tutaj wiekszosc zadaje bardzo dorbe pytania
na ktore organizator zbytnio nie jest w stanie konkretnie odpowiadac
wiaodmo ze zawsze jest "pierwszy raz" ale lepiej w takich sprawach wspolpracowac z kims kto ma doswiadczenie a nie szukac pomocy na forum
najlepiej by bylo jakby pochodzil po klubach ze swojego miasta lub okolic i popytal czy ktos ma chetny oraz czy nie ma checi z nim wspopracowac
mysle ze chetni by sie znalezli bo organizacja obojetnie jakiego turnieju/gali jest duza promocja dla danego klubu
jezeli chce sam i tylko sma wszystko zrobic to moze sie skoncyzc roznie...
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 42 Napisanych postów 4230 Wiek 35 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 26217
urkd

tak wyszło ze akurat mam jutro z tego (i nie tylko z tego) egzamin :/ i akurat miałem notatki na kompie wiec fajnie jesli komus sie przydadzą.

zdr.

"Staraj się dążyć do doskonałości, rób więcej niż możesz,
kochaj przyjaciół, mów prawdę, bądź wierny oraz szanuj swojego ojca i matkę.
Te zasady pomogą Ci osiągnąć mistrzostwo, uczynią Cię silniejszym,
napełnią nadzieją i wskażą Ci drogę ku wielkości." - Joe Weider®

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 27 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 111
Dzięki wszystkim, szczególnie matrixowi za tak wyczerpujące informacje.
Co do organizacji, teoretycznie będe współpracował przy organizacji ze Stowarzyszniem Dalekowschodnich Sztuk Walki ze Śląska - ale to kwestia to omówienia z nimi jeszcze.

Pytanie o zasady. Mam taki ogólny zarys tego, który wam przedstawie.

Dwie grupy zawodników: Młodzież i Dorośli
Młodzież: 19-24
Dorośli: 25 > wzwyż

Kategorie wagowe:
50 - 60 kg
61 - 70 kg
71 - 80 kg
80 - wzwyż

Co do podziału na kategorie trzeba to dobrze zaplanować. To taki przykład narazie.

Ogólny zarys zasad walki:
Walki w stójce - nie ma walki w parterze
Wiadomy zakaz uderzeń w tył głowy
Zakaz uderzeń łokciami
Młodzież walczy w ochraniaczach na głowe

To tak ogólnie i wstępnie. Nie ukrywam, że turniej organizowany byłby jesienią - ok wrzesień > październik - ale zanim zaczne rozmawiać ze szkołami itd. chce się troche dowiedzieć o organizacji takich imprez.

Co do konfrontacji mówicie że skłoni się w stronę MMA.
Niekoniecznie. Każdy zawodnik walczy w konkretnym stylu.

Załóżmy że teraz taką sytuację. Jest 8 zawodników WuShu, 8 Karate, 8 JKD, 8 Capoeiry. ( to tak całkiem teoretyzując).

Pierwszego dnia turnieju, zawodnicy toczą ze sobą walki w swoich stylach, aby wyłonić najlepszych zawodników na turnieju z konkretnych styli.

Każdy zawodnik zyskuje dużo dodatkowych punktów jeśli w trakcie walki stosuje uderzenia i kombinacje, charakterystyczne dla stylu jaki reprezentuje (dlatego, jeśli będzie 6 różnych sztuk walki, niezbędne będzie 6 sędziów punktowych, po jednym z każdego stylu)

Średnio dla eliminacji odbywają się po 2 rundy x2 lub 3 minuty. Tak aby zawodnicy mogli stoczyć tych kilka walk.

Można rozwiązać to tak że 1 dnia eliminacje młodzieży, 2 dnia eliminacje zawodników starszych, a 3 dnia konfrontacja i finał.

Każdego dnia podczas walki, bardzo ważne jak już wspomniałem jest stosowanie technich charakterystycznych dla danego stylu, co owocowałoby większą punktacją dla zawodników i tym samym lepszym widowiskiem dla ludzi oglądających.

Jeśli chodzi o nagrody, to oczywiście, że przewiduje.
Rozważałem dwie opcje.
Opcja 1: Oprócz pucharów i dyplomów, nagrody rzeczowe dla zawodników, lub np. wycieczki do wyboru np. do Chin, Brazyli, Japonii itd.

Opcja 2: Oprócz pucharów i dyplomów, nagrody pieniężne dla zawodników.

Każdy krok zostawia ślad... pracuj wytrwale a osiągniesz swój cel...

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 691 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 8789
ale nadal nie odpoweidizale sna moje pytanie jak bedziesz weryfikowac czy ktos nie jest np. z MMA/KB/MT/box?

Ci ludzie trenuje zazwyczaj pelnokontaktowo i ich "charakterystyczne uderzanie" nie interesuje sa nastawieni na KO
na co komu punkty za "styl" jezlei mozna zrobic KO ktore jest bezsprzeczne?

PS
jezeli nie ma parteru to nie juz taka pelna "otwartosc"
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 27 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 111
To jest podstawowa różnica pomiędzy MMA.
Faktycznie - można powalić przeciwnika jednym ciosem, jednak to nie o to chodzi. W trakcie turnieju każdy zawodnik zdobywa punkty - tym samy każdy zawodnik w pewnym stopniu wygrywa.

Już wyjaśniam o co chodzi... Będą przedziały punktowe, w których to będą znajdować się nagrody... finansowe lub rzeczowe. Każdy zawodnik w czasie turnieju będzie zbierał sobie punkty ze wszystkich walk, tym samym ten który dotrze do finału, będzie miał ich najwięcej i będzie mógł wybrać najlepszą nagrodę - zależną też od ilości punktów jakie zdobył w ciągu całego turnieju.

Naturalna sprawa, że KO, również będzie punktowane, jednak do uzyskania dużej nagrody będzie trzeba sobie punktować walką stylową.

Odnośnie weryfikacji zawodników. Każdy taki zawodnik, będzie musiał mieć podpisany specjalny dokument przez trenera z jego klubu - oczywiście mówie tutaj o trenerach którzy posiadają licencje trenerskie lub inne dokumenty poświadczające kwalifikacje, ewentualnie jeśli udział będą brały całe kluby, to taki dokument nie będzie wymagany, a jedynie zaświadczenie trenera, co zawodnicy trenują itd.

Każdy krok zostawia ślad... pracuj wytrwale a osiągniesz swój cel...

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 691 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 8789
dobrze dobrze
ale chyba wiesz jak wyglada KO?
po KO drugi zawodnik nie jest w stanie walczyc
noi chyba KO powinno byc NAJbardziej punktowane
jezlei ktos nie ebdzie w stanie walczyc to jak ma zdobywac punkty lub ten drugi jak nie ma z kim walczyc?
oczywiscie KO powinno byc najbardizej punktowane :)

mi sie wydaje ze Ty chcesz osiagnac cos takiego jak byly pierwsze turnieje w formule MMA
czyli "czysta" konfrontacja styli
teraz nikt juz nie jest taki glupi i wszyscy jezlei chca brac udzial w takiej formule trenuja przekrojowa

zycze powodzenia
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Sport wyczynowy to zdrowie? mózg a sporty walki...

Następny temat

Żołnierz zawodowy,spis chorób i ułomności dyskwalifikujących

WHEY premium