Szacuny
0
Napisanych postów
600
Na forum
15 lat
Przeczytanych tematów
2576
MikX: Jeszcze raz przepraszam, za Tą całą sytuacje.
Obiecuje, że ta sprawa zostanie wyjaśniona.
Taj jak ustaliliśmy w rozmowie telefonicznej kurier odbierze od Ciebie sprzęt.
Jeszcze raz przepraszam.
BOK Kelton
Katarzyna Małysa - Kelton. Skontaktuj się ze mną tel.665 045 898; GG:9924606; [email protected]
Szacuny
0
Napisanych postów
600
Na forum
15 lat
Przeczytanych tematów
2576
chuchrok: Witam, na wstępie serdecznie Cię przepraszam, zrobie wszystko aby pomóc wyjaśnić tę sprawę. Podałeś numer zamówienia, dziękuje Ci za to dopilnuje, aby ktoś się z Tobą skontaktował.
Jeszcze raz serdecznie Cię przepraszam.
BOK Kelton
Katarzyna Małysa - Kelton. Skontaktuj się ze mną tel.665 045 898; GG:9924606; [email protected]
Szacuny
0
Napisanych postów
19
Na forum
15 lat
Przeczytanych tematów
225
Witam, nie chodzi o to, żeby przepraszać, chociaż miło to słyszeć i oczywiście przeprosiny przyjmuję. Tylko proszę o wyjaśnienie i pomyślne zakończenie mojego zamówienia. Mianowicie podanie konkretnego terminu wysyłki pozostałych elementów tj.: stojaków HS9, poręczy HD1, gryfików 40cm oraz gryfu 180cm.
A tak nawiasem mówiąc wystarczyło podać termin wykonania zamówienia 3 tygodnie i spokojnie skompletować sprzęt zamiast zwodzić Klienta.
Szacuny
0
Napisanych postów
19
Na forum
15 lat
Przeczytanych tematów
225
Dzisiaj mija 17 dzień od wpłaty pieniędzy. Nie doczekałem się żadnego kontaktu, ani odnośnie zaległego sprzętu, ani odnośnie braków w paczce...
Czy ktoś z "Keltona" może udzielić jakiejś informacji?
Szacuny
0
Napisanych postów
19
Na forum
15 lat
Przeczytanych tematów
225
No to dzisiaj mija 19 dzień oczekiwania. Kontaktu ze strony Kelton nie ma żadnego pomimo:
BOK Kelton z dnia 3 luty 2009 17:02
"dopilnuje, aby ktoś się z Tobą skontaktował" oraz
BOK Kelton z dnia 3 luty 2009 20:47
"Oczywiście zrobie wszystko, aby ustalić termin." oraz kilkukrotnego podania przeze mnie nr zamówienia, kilku prób skontaktowania się telefonicznie i wysłania jednego maila z reklamacją i protokołem szkodowym zgodnie z zaleceniami Kelton.
Czy tak trudno jest wykonać jednominutowy telefon za 60 groszy i wyjaśnić skąd nieporozumienia?
Szacuny
0
Napisanych postów
17
Na forum
15 lat
Przeczytanych tematów
157
Trochę to wszystko przerażające, ja kilka dni temu wpłaciłem kaskę na zamówiony sprzęt. Co prawda napisałem że mi się nie spieszy i chciałbym dostać wszystko jednego dnia ale mimo to nie jestem już taki spokojny. Oby wasze przypadki był jednostkowe a nie normą.