Szacuny
0
Napisanych postów
3
Wiek
47 lat
Na forum
10 lat
Przeczytanych tematów
7
Od dłuższego czasu jestem klientem sklepu sfd i przez ten czas raczej nie miałem problemów z zamówieniami ,odbiorem itp.
Tym razem sklep nie dopilnował zamówienia i paczka nie dotarła pod adres domowy,dostałem smsa na telefon ze paczka jest do odebrania pod adresem żabki za okazaniem kodu. Nikt do mnie nie zadzwonił ,nie zapytał czy jestem w domu ,ze paczka jest w drodze i będzie pod adresem za określony czas - jak to bywało wcześniej.
Zadzwoniłem na informacje i dostałem odpowiedz, ze nic nie mogą zrobić i ze paczkę muszę odebrać sam....
Równie dobrze moglem jechać sam do sklepu kupić potrzebne mi suplementy i wrócić z nimi do domu .
A w tym sklepie zrobiłem zamówienie ,zapłaciłem pieniądze za towar jak i za dostawę i musiałem stracić czas,pieniądze żeby to odebrać.
Nie po to korzystam ze sklepu internetowego ,żeby potem jeździć i szukać punktów odbioru paczek. Dodam ze w mieście rodzinnym bylem dosłownie przelotem i nie miałem własnego auta .
Gratuluje, świetna obsługa klienta !!!
Dlatego tez rezygnuje z Waszych usług sprzedaży, nie będę więcej korzystał z waszego sklepu !!!!
Usuwam Konto.
Szacuny
17701
Napisanych postów
132148
Wiek
39 lat
Na forum
14 lat
Przeczytanych tematów
1460637
To jest tak, nie ma Cię w domu to kurier zostawia paczkę w tzw parcel shopie. Do mnie kurier też nie dzwoni, jak już jest pod klatką to dzwoni ze nikogo nie ma i u sąsiadki np zostawi. Od opuszczenia paczki ze sklepu wszystkie informacje Ci firma kurierska przekazuje.
Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.
Szacuny
21772
Napisanych postów
71319
Wiek
41 lat
Na forum
21 lat
Przeczytanych tematów
575898
kubsona
Nikt do mnie nie zadzwonił ,nie zapytał czy jestem w domu ,ze paczka jest w drodze i będzie pod adresem za określony czas - jak to bywało wcześniej.
Bo wcześniej firmy przewozowe miały taki obowiązek który wynikał ze statutu. Od dłuższego czasu już zmieniły się przepisy i firmy nie mają obowiązku tel do klienta. Wynika to z dobrej woli konkretnego kuriera już, a nie nawet firmy. Jak gość spoko to dalej będzie dzwonił, jak olewus to wpada na adres jesteś dostajesz, nie ma Cię awizo na magazyn / awizo na parcel / albo od razu wbija zwrot bo mu się nie chce z tym bawić.
Szacuny
2
Napisanych postów
12
Na forum
6 lat
Przeczytanych tematów
457
Szanowny Panie, najmocniej przepraszamy w związku z zaistniałą sytuacją. Jest nam niezmiernie przykro w związku z wszystkimi niedogodnościami jakie Pana spotkały. Jeśli zamówienie jest płatne przy odbiorze, możemy od razu wysłać nową paczkę bez wyjaśniania losów pierwotnej. Jeśli jednak zamówienie jest opłacone z góry, w przypadku problemów możemy kontaktować się z przewoźnikiem w celu wyjaśnienia losów i wydania dyspozycji pilnego doręczenia paczki lub poprosić o zwrot do nadawcy i nadać ponownie. Zawsze robimy co tylko możliwe aby jak najszybciej i korzystnie dla klienta rozwiązać każdy problem. Serdecznie pozdrawiamy !
Szacuny
0
Napisanych postów
3
Wiek
47 lat
Na forum
10 lat
Przeczytanych tematów
7
Przez telefon poinformowano mnie ze juz nic nie moga zrobic bo paczka jest juz w punkcie odbioru,i tylko ja moge ja odebrac..... Teraz jestescie chetni do przeprosin bo opisalem ta sytuacje na waszym forum. Kiedy rozmawialem prze telefon wspomnialem ,ze jestem waszym klientem od dluzszego czasu ,ale nikt nie mial ochoty zainterweniowac.
Szacuny
2
Napisanych postów
12
Na forum
6 lat
Przeczytanych tematów
457
Dzień dobry, jeszcze raz najmocniej przepraszamy. W razie ponownych problemów z doręczeniem prosimy od razu o kontakt, rozwiążemy sprawę najszybciej jak się da. Pozdrawiamy !