SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Brak szacunku dla zamawiajacego

temat działu:

SKLEP SFD

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2046

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a) Temat przeniesiony przez flex1976 z działu Administracja i Moderatorzy.
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Wiek 47 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 7
Od dłuższego czasu jestem klientem sklepu sfd i przez ten czas raczej nie miałem problemów z zamówieniami ,odbiorem itp.
Tym razem sklep nie dopilnował zamówienia i paczka nie dotarła pod adres domowy,dostałem smsa na telefon ze paczka jest do odebrania pod adresem żabki za okazaniem kodu. Nikt do mnie nie zadzwonił ,nie zapytał czy jestem w domu ,ze paczka jest w drodze i będzie pod adresem za określony czas - jak to bywało wcześniej.
Zadzwoniłem na informacje i dostałem odpowiedz, ze nic nie mogą zrobić i ze paczkę muszę odebrać sam....
Równie dobrze moglem jechać sam do sklepu kupić potrzebne mi suplementy i wrócić z nimi do domu .
A w tym sklepie zrobiłem zamówienie ,zapłaciłem pieniądze za towar jak i za dostawę i musiałem stracić czas,pieniądze żeby to odebrać.
Nie po to korzystam ze sklepu internetowego ,żeby potem jeździć i szukać punktów odbioru paczek. Dodam ze w mieście rodzinnym bylem dosłownie przelotem i nie miałem własnego auta .
Gratuluje, świetna obsługa klienta !!!
Dlatego tez rezygnuje z Waszych usług sprzedaży, nie będę więcej korzystał z waszego sklepu !!!!
Usuwam Konto.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Szacuny 9050 Napisanych postów 82718 Wiek 48 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 699614
Tylko co ma sklep do usług kurierskich , możesz mieć do nich pretensje .
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Szacuny 17701 Napisanych postów 132148 Wiek 39 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 1460637
To jest tak, nie ma Cię w domu to kurier zostawia paczkę w tzw parcel shopie. Do mnie kurier też nie dzwoni, jak już jest pod klatką to dzwoni ze nikogo nie ma i u sąsiadki np zostawi. Od opuszczenia paczki ze sklepu wszystkie informacje Ci firma kurierska przekazuje.

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
georgu Ivan Groźny Moderator
Ekspert
Szacuny 14675 Napisanych postów 53178 Wiek 34 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 400639
A ze w firmach kurierskich pracują tacy ludzie... Coś zrobić. Jakość niższa dla niższej ceny

MODERATOR DZIAŁU "INNE DYSCYPLINY"
http://www.sfd.pl/[blog]_Brudna_miska_by_georgu-t1156013.html 

Prowadzenie, plany treningowe, plany żywieniowe: [email protected]

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
krzykacz Moderator
Ekspert
Szacuny 21772 Napisanych postów 71319 Wiek 41 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 575898
kubsona
Nikt do mnie nie zadzwonił ,nie zapytał czy jestem w domu ,ze paczka jest w drodze i będzie pod adresem za określony czas - jak to bywało wcześniej.



Bo wcześniej firmy przewozowe miały taki obowiązek który wynikał ze statutu. Od dłuższego czasu już zmieniły się przepisy i firmy nie mają obowiązku tel do klienta. Wynika to z dobrej woli konkretnego kuriera już, a nie nawet firmy. Jak gość spoko to dalej będzie dzwonił, jak olewus to wpada na adres jesteś dostajesz, nie ma Cię awizo na magazyn / awizo na parcel / albo od razu wbija zwrot bo mu się nie chce z tym bawić.

doping & zdrowie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 12 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 457
Szanowny Panie,
najmocniej przepraszamy w związku z zaistniałą sytuacją. Jest nam niezmiernie przykro w związku z wszystkimi niedogodnościami jakie Pana spotkały. Jeśli zamówienie jest płatne przy odbiorze, możemy od razu wysłać nową paczkę bez wyjaśniania losów pierwotnej. Jeśli jednak zamówienie jest opłacone z góry, w przypadku problemów możemy kontaktować się z przewoźnikiem w celu wyjaśnienia losów i wydania dyspozycji pilnego doręczenia paczki lub poprosić o zwrot do nadawcy i nadać ponownie. Zawsze robimy co tylko możliwe aby jak najszybciej i korzystnie dla klienta rozwiązać każdy problem.
Serdecznie pozdrawiamy !
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Wiek 47 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 7
Szkoda tylko ,ze takiej informacji nie dostalem na informacji ,kiedy do Was zadzwonilem .
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Wiek 47 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 7
Przez telefon poinformowano mnie ze juz nic nie moga zrobic bo paczka jest juz w punkcie odbioru,i tylko ja moge ja odebrac..... Teraz jestescie chetni do przeprosin bo opisalem ta sytuacje na waszym forum. Kiedy rozmawialem prze telefon wspomnialem ,ze jestem waszym klientem od dluzszego czasu ,ale nikt nie mial ochoty zainterweniowac.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 12 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 457
Dzień dobry,
jeszcze raz najmocniej przepraszamy. W razie ponownych problemów z doręczeniem prosimy od razu o kontakt, rozwiążemy sprawę najszybciej jak się da.
Pozdrawiamy !
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Anulowanie zamówienia

Następny temat

Dodanie produktu do zamówienia

WHEY premium