SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Brak szacunku dla zamawiajacego

temat działu:

SKLEP SFD

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 285

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Temat przeniesiony przez flex1976 z działu Administracja i Moderatorzy. Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Wiek 43 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 7
Od dłuższego czasu jestem klientem sklepu sfd i przez ten czas raczej nie miałem problemów z zamówieniami ,odbiorem itp.
Tym razem sklep nie dopilnował zamówienia i paczka nie dotarła pod adres domowy,dostałem smsa na telefon ze paczka jest do odebrania pod adresem żabki za okazaniem kodu. Nikt do mnie nie zadzwonił ,nie zapytał czy jestem w domu ,ze paczka jest w drodze i będzie pod adresem za określony czas - jak to bywało wcześniej.
Zadzwoniłem na informacje i dostałem odpowiedz, ze nic nie mogą zrobić i ze paczkę muszę odebrać sam....
Równie dobrze moglem jechać sam do sklepu kupić potrzebne mi suplementy i wrócić z nimi do domu .
A w tym sklepie zrobiłem zamówienie ,zapłaciłem pieniądze za towar jak i za dostawę i musiałem stracić czas,pieniądze żeby to odebrać.
Nie po to korzystam ze sklepu internetowego ,żeby potem jeździć i szukać punktów odbioru paczek. Dodam ze w mieście rodzinnym bylem dosłownie przelotem i nie miałem własnego auta .
Gratuluje, świetna obsługa klienta !!!
Dlatego tez rezygnuje z Waszych usług sprzedaży, nie będę więcej korzystał z waszego sklepu !!!!
Usuwam Konto.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Szacuny 5474 Napisanych postów 73022 Wiek 43 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 615254
Tylko co ma sklep do usług kurierskich , możesz mieć do nich pretensje .
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Szacuny 9719 Napisanych postów 114704 Wiek 34 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1371309
To jest tak, nie ma Cię w domu to kurier zostawia paczkę w tzw parcel shopie. Do mnie kurier też nie dzwoni, jak już jest pod klatką to dzwoni ze nikogo nie ma i u sąsiadki np zostawi. Od opuszczenia paczki ze sklepu wszystkie informacje Ci firma kurierska przekazuje.

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
georgu Ivan Groźny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4137 Napisanych postów 42462 Wiek 29 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 341533
A ze w firmach kurierskich pracują tacy ludzie... Coś zrobić. Jakość niższa dla niższej ceny

MODERATOR DZIAŁU "INNE DYSCYPLINY"
Instruktor Kulturystyki

http://www.sfd.pl/[blog]_Brudna_miska_by_georgu-t1156013.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
krzykacz Moderator
Ekspert
Szacuny 11344 Napisanych postów 62891 Wiek 36 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 540146
kubsona
Nikt do mnie nie zadzwonił ,nie zapytał czy jestem w domu ,ze paczka jest w drodze i będzie pod adresem za określony czas - jak to bywało wcześniej.



Bo wcześniej firmy przewozowe miały taki obowiązek który wynikał ze statutu. Od dłuższego czasu już zmieniły się przepisy i firmy nie mają obowiązku tel do klienta. Wynika to z dobrej woli konkretnego kuriera już, a nie nawet firmy. Jak gość spoko to dalej będzie dzwonił, jak olewus to wpada na adres jesteś dostajesz, nie ma Cię awizo na magazyn / awizo na parcel / albo od razu wbija zwrot bo mu się nie chce z tym bawić.

doping & zdrowie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 7 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 62
Szanowny Panie,
najmocniej przepraszamy w związku z zaistniałą sytuacją. Jest nam niezmiernie przykro w związku z wszystkimi niedogodnościami jakie Pana spotkały. Jeśli zamówienie jest płatne przy odbiorze, możemy od razu wysłać nową paczkę bez wyjaśniania losów pierwotnej. Jeśli jednak zamówienie jest opłacone z góry, w przypadku problemów możemy kontaktować się z przewoźnikiem w celu wyjaśnienia losów i wydania dyspozycji pilnego doręczenia paczki lub poprosić o zwrot do nadawcy i nadać ponownie. Zawsze robimy co tylko możliwe aby jak najszybciej i korzystnie dla klienta rozwiązać każdy problem.
Serdecznie pozdrawiamy !
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Wiek 43 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 7
Szkoda tylko ,ze takiej informacji nie dostalem na informacji ,kiedy do Was zadzwonilem .
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Wiek 43 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 7
Przez telefon poinformowano mnie ze juz nic nie moga zrobic bo paczka jest juz w punkcie odbioru,i tylko ja moge ja odebrac..... Teraz jestescie chetni do przeprosin bo opisalem ta sytuacje na waszym forum. Kiedy rozmawialem prze telefon wspomnialem ,ze jestem waszym klientem od dluzszego czasu ,ale nikt nie mial ochoty zainterweniowac.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 7 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 62
Dzień dobry,
jeszcze raz najmocniej przepraszamy. W razie ponownych problemów z doręczeniem prosimy od razu o kontakt, rozwiążemy sprawę najszybciej jak się da.
Pozdrawiamy !
Potrzebujesz szybkiej i rzetelnej porady?
Nasi specjaliści bezpłatnie odpowiedzą na twoje pytanie z zakresu treningu, dietetyki i suplementacji!
Tomasz Maciołek
Tomasz Maciołek TomQ-MAG
Łukasz Domeracki
Łukasz Domeracki Domer
Sebastian Szmit
Sebastian Szmit flex1976
Agata Bugorska
Agata Bugorska eveline
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Forum od strony technicznej