SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

pomocy !!!

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 840

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 35
Witam !
Chce zaczac trening w warunkach domowych, sprzet atlas BH-SO-005, laweczka, sztangi itp brak, poniewaz nie wiem od jakich zaczac. 4 miesiace temu urodzilam dziecko i chce zbic obwisly brzuszek, jak rowniez zbudowac ladne miesnie nie tylko brzucha. Prosze Was o pomoc poniewaz jestem zupelnie zielona jaki sprzet dokupic i jak powinien wygladac trening dla poczatkujacego. Od czego mam zaczac? Jakie odzywki moge zastosowac? Niestety po ciazy kondycja marna :) 168cm/58kg
Pozdrawiam
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 41 Napisanych postów 2566 Wiek 34 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 10268
https://www.sfd.pl/ODCHUDZANIE_PORADNIK_CIĄGLE_UZUPEŁNIAM_:_-t92199.html - Trening typowo redukcyjny przeznaczony dla kobiet

Co do sprzętu to jeśli masz środki by trenować w domu to proponuję tak: Ławeczka regulowana do wyciskania, sztangielki, gryf prosty i łamany no i plus obciążenie ( myślę, że 100kg to MAX ). I masz domową siłownię
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 37 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 1004
Nie spalenie sadła z brzucha nie ma nic lepszego jak bieganie (najlepiej rano na czczo). Wiem z autopsji.

Tu masz trening mięśni brzucha
http://www.kulturystyka.pl/atlas/brzuch.htm 
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 32 Wiek 31 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 385