SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

pierwsze ssa, 18 lat

temat działu:

Doping

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 2404

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 404
We wstępie chciałbym zaznaczyć, że posiadałem już kiedyś konto na sfd tylko zapomniałem hasła, więc nie bójcie się, mam więcej przeczytanych artów niż jest w moim profilu... Wszystkie arty o mecie przeczytałem, odpowiedzi na moje pytania tam nie znalazłem więc zadaję je tutaj. Jeśli masz pisać coś nic nie wnoszącego do tematu typu 'nie bierz, prowokacja, łap za miche' bądź sądzisz, że to prowokacja to lepiej nie pisz nic, tyle słowem wstępu.

Trenuję już około 3 lat, od 2 lat regularnie na siłowni

1. WIEK: 18 lat
2. WAGA: 75kg
3. WZROST: 190cm
4. WYMIARY:
-biceps: 33
-klatka: 100
-udo: 40
-talia: 65
5. STAŻ NA SIŁOWNI: 2 lata
6. DIETA: jako tako, 5-6 posiłków o stałych porach, mięcho, ryż, jaja, robię sobie żarcie normalnie do szkoły
7. ILE I JAKIE PRZEBYTE CYKLE STERYDOWE: -brak
8. TRENING: -
9. CEL CYKLU: Masa
10. OSTATNI CYKL I ODSTEP CZASOWY OD JEGO ZAKONCZENIA: -
11. POZIOM BF%: bardzo niski
12. TENDENCJA DO TYCIA/CHUDNIĘCIA (typ budowy): ektomorfik
13. STAN ZDROWIA: bardzo dobry
14. SKŁONNOŚĆ DO ŁYSIENIA LUB POROSTU OWŁOSIENIA: -brak
15. PPM (podstawowa przemiana materii): 2555kcal
16. WYNIKI SIŁOWE:
-klata: 90 x 5, 100kg x 1
-martwy ciąg: 90 x 8, 120 x 1

Dlaczego takie osiągi przy takim stażu? Wydaje mi się, że to kwestia genetyki w mojej rodzinie, wszyscy ekto.