SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

mega początkujący

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1579

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 9 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 73
witam.

pisze tutaj o pomoc. mianowicie chcialbym poprosic o jakies rady. mam niecale 190cm, ok. 55kg i 17 lat. chcialbym jakos przybrac na masie i zaczac cos cwiczyc, zeby jakos wygladac, a nie byc chudym jak patyk. i tutaj prosba, bo jestem kompletnym laikiem w tych sprawach, nic nie wiem itd. mysle, ze musialbym dobic gdzies do 70kg i moge zaczac cwiczyc(aktualnie chyba nie ma z czego cokolwiek osiagnac :E). jak nabrac masy bez jakichs wybujalych diet? jakie cwiczenia polecacie dla poczatkujacych(najlepiej w domu)? chcialbym jakas lekka rzezbe w przyszlosci miec, bo wygladam jak patyk.

pozdrawiam.
ps prosze o szczere wypowiedzi.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 230 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1639
Nie masz sprzetu, ani nic to inny dzial ( trening w warunkach domowych)

co do diety polecam ta strone

http://potreningu.pl

nikt Ci nie mowi zebys liczyl gramy, ale np wez sobie wpisz ile wartosci ma 100g ziemniakow czy 100g piersi, popatrz, pobaw sie i popatrz mniejwiecej na swoje posilki, po ok tygodniu na oko bd wiedzial ile jesz, tam takze znajdziesz ile potrzebujesz kalorii zeby przytyc

dieta- dzial odzywiania

Zmieniony przez - fizykolek w dniu 2012-06-14 17:46:04
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 2061 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 32316