SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

massacra + olimp amino anabolic

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1407

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 12 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 67
Witam zakupiłem Olimpa massacre i olimp amino anabolic czy te zestawienie bedzie ok ? i czy przez spozywanie tych odzywek moge miec jakies skutki uboczne ? prosze o opinie Pozdrawiam
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 1473 Wiek 31 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 21949
L. wysłanych artykułów 1
L. przecz. artykułów 3
Żal.pl! od czego masz wyszukiwarke? nic na tym nie zdzialasz po za kasa w plecy
pozdro

Po kontuzji, wracam małymi kroczkami do formy :)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 15 Napisanych postów 2081 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 21606
napisz cos o sobie liczba przebytych cykli,staz,wiek itp.

Bez Farmaceutyki Nie Ma Co Liczyć Na Wyniki .

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 12 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 67
Mam 17 lat. Nie dawno kupilem dopiero 1 dzien. I nie wiem czy dokonalem odpowiedniego zestawienia. Jak na wyszukiwarce stary powiedz mi w ktorym produkcie sa wypisane skutki uboczne :/
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
peepeek ŁAMATOR
Znawca
Szacuny 46 Napisanych postów 17188 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 47901
Nie dawno kupilem dopiero 1 dzien.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 224 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 23378
Nie dawno kupilem dopiero 1 dzien.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 15 Napisanych postów 2081 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 21606
no to fajnie masz juz 17 lat prawie dorosly jestes ;)
a tak na serio to ile juz trenujesz ?brales kiedys jakas kreatyne ?

Bez Farmaceutyki Nie Ma Co Liczyć Na Wyniki .

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 12 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 67
Trenuje juz z pol roku. Nie narazie nic nie bralem
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 15 Napisanych postów 2081 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 21606
sprzedaj to kup zwykle mono a reszte przeznacz na dopracowanie diety.

Bez Farmaceutyki Nie Ma Co Liczyć Na Wyniki .

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Kreatyna, bialko - co polecacie

Następny temat

pytanie...

WPC zestaw