SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

masa/siła

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 872

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 8 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 393
Może ktoś napisać jak mam ćwiczyć ile seri ile dni w tyg itp. Ćwicze od 3 lat w okresie wakacyjnym i zawsze tak samo 5 dni w tyg. Rozpiętki 8x8 hantlami potem klatka 8x8 na płaskiej(innej nie mam)i triceps 8x8 hantla, następnego dnia barki siadam na ławce biore sztange i 8 seri na zmiane tył/przód potem biceps 8x8 sztanga zawsze coś wchodziło ale od 2 tyg waga stoi. Dieta to staram sie jeść dużo mięsa i białkowych potraw ;D
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 28 Napisanych postów 5005 Wiek 25 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 19714
Jak ćwiczyć, to cały czas a nie sezonowo...

O tym planie zapomnij, na początek FBW co drugi dzień.

TraktorA:
1. Przysiady ze sztangą 12 10 8
2. Rumuński martwy ciąg 12 10 8
3. Wyciskanie sztangi na płaskiej 12 10 8
4. Wiosłowanie w opadzie tułowia 12 10 8
5. Wyciskanie sztangi siedząc 10-12 x3
6. Podciąganie na drążku nachwytem 3x max
7. Wspięcia stojąc 12 10 8


Poczytaj to:

http://www.sfd.pl/Pierwsza_Wizyta_Jasia_na_FORUM-t355004.html


pzdr

Zmieniony przez - hadesZiom2 w dniu 2009-05-29 11:15:29
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 8 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 393
Za dużo tych cwiczeń jest nie ogarniam zrobie po swojemu xD napiszcie czy to jest choć ciut lepszy plan od tego w 1 poście. Siłka 4 razy w tyg. Klatka na płaskiej 12/12/10/10/8/8/6/6 zwiekszając cieżar potem rozpiętki 4x10 i triceps 6x8 hantla nastepnie troche pompek a w kolejny dzien barki 4x8 sztanga z przodu potem 4x8 z tyłu i biceps 8x8 sztanga i z 2-3 serie na drazku. Wiem że to smiechowy plan ale nic innego nie wymyśle ;p Jak na razie ćwiczyłem tak jak w 1 poście i na klate 103 kg wypycham przy wadze 71kg ;D
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 311 Wiek 28 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 4261
to po co sie pytasz jak i tak zrobisz po swojemu?

.tutaj chodzi o pasje
..tutaj chodzi o siłe
...tutaj chodzi o moc

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 2595 Wiek 28 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 24290
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 8 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 393
3 serie na klate to co mi to da ;>
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 311 Wiek 28 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 4261
3 serie na klate to odpowiedni bodziec dla miesni by rosly. chyba ze nie masz diety to duzych przyrostow nie bedzie

.tutaj chodzi o pasje
..tutaj chodzi o siłe
...tutaj chodzi o moc

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 2595 Wiek 28 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 24290
jak będziesz miał odpowiedni ciężar ,ćwiczył 3 razy w tygodniu to da + dieta
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 8 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 393
a jak bede robić 8 seri to nie? i te ćwiczenia wszystkie mam robić w 1 dniu? myślalem ze to sie dzieli jakos

Zmieniony przez - Metju90 w dniu 2009-05-29 14:43:54
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 2595 Wiek 28 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 24290
[[[http://www.sfd.pl/Maksymalizacja_efektów_w_początkowym_okresie_treningów-t416858.html]]] przeczytaj to

właśnie robisz ten cały trening w jednym dniu trzy razy w tygodniu
8 serii to za dużo ,dzięki mniejszej a częstszej intensywności pobudzisz swoje włókna mięśniowe do maksymalnej hipertrofii.ten plan jest dobry dla początkującego czyli dla ciebie
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Do oceny i poprawy

Następny temat

chcę schudnąć 10-15kg

Whey vit