SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

kazeina micelarna u początkującego - czy warto

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2367

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 293 Wiek 41 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 44555
Witam,

Jestem początkującym, ćwiczę od sierpnia, waga 93kg, bf 21%.
Rano jem owsiankę z 30gr wpc, następnie omlet z 4 jaj, następnie 3 posiłki podobne: 150 kurczaka i makaron żytni.
Bez problemu wyciągam 200gr białka z pożywienia i tej porannej owsianki z wpc.
Czy w związku z tym warto jeszcze brać na noc kazeinę micelarną żeby "zapobiegać nocnemu katabolizmowi mięśni" ?
Czy u początkujących to bzdura, marketing i nie mam się tym nocnym katabolizmem co przejmować ?

Bo jak ją sobie dodam, to albo wychodzi mi za dużo gr białka/kg, albo musiałbym odejmować z normalnych posiłków na rzecz suplementu - też odradzane.
Czy może potraktować to sobie jako suplement chroniący mięśnie i nie wliczać sobie tego do bilansu białka - tzn nie przejmować się tym, że zjadam za dużo białka ?

Czy podejście zmieni się w zależności od tego czy celem jest masa czy redukcja ?

Czy jeśli na noc nie bierze się kazeiny to zalecane byłoby rano wypić np 10gr eaa ?

Ankieta: (bo zapomniałem zaznaczyć znaczek)

dziennik i zdjęcia:
http://potreningu.pl/profile/superbilder 
cel redukcja (z bólem się godzę:(
nie brałem kreatyny, jedynie wpc/wph/kazeina micelarna, bcaa, eaa od stycznia 2017, trenuję od sierpnia 2016

Dzięki i pozdrawiam,


Zmieniony przez - superbilder w dniu 2017-02-27 00:05:21
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert