SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

jaki zestaw?

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 608

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 55
witam!
Mam za soba paro letni staz na silowni z malymi przerwami, ostatnio wrocilem do treningow po 5-miesiecznej przerwie, cwiczylem z kolega ponad miesiac na sucho i juz czuje powrot dawnej formy. Wczesniej bralem tylko kreatyne, bialko + dieta. Pytanie co teraz powinienem kupic pod trening na mase i sile. Interesuje mnie tez zgubienie tluszczu z okolic brzucha i tu pytanie czy warto laczyc suple na mase ze spalaczami typu L-karnityna. Mam zamiar trenowac 3-4 razy w tyg, waga 85kg, 181cm, 22lata, z gory dzieki za pomoc.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 88 Napisanych postów 22471 Wiek 29 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 101363
jesli chcesz jedoczesnie palic fat i robic mase to jesli masz slabe pojecie o diecie i o suplach to Ci sie nei uda...

a jesli chcesz cos wiecej wiedziec na ten temat to idz do testow i poszukaj testu saiba

Śmiało - cała kasa leci na pomoc dla schroniska dla zwierząt.
https://booking.com/s/67_6/f03173bf 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 55
gdybym mial dobre pojecie to byl nie zakladal tematu, rzezbe rownie dobrze moge zrobic w lecie, po prostu potrzebuje rady w wyborze zestawu
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 549 Wiek 31 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 9833
Pytanie co teraz powinienem kupic pod trening na mase i sile. Interesuje mnie tez zgubienie tluszczu z okolic brzucha i tu pytanie czy warto laczyc suple na mase ze spalaczami typu L-karnityna. Moim zdaniem mozesz sobie z powodzeniem zapodac znowu mono albo np. CP+mono ,daruj sobie zrzucanie tluszczu i jedz na mase, ewentualnie mozesz dorzucic jakis spalacz (tse) zeby wiecej fatu nie przybylo i do tego jakies bialeczko np.wpc z ostrowi albo sp80 ,do tego witaminki omega itd oraz dobra dieta i bedzie git...

pozdro
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Znowu kawa...

Następny temat

Dawkowanie

WPC zestaw