SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

czy zakończyć już redukcję

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 3082

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a) Temat przeniesiony przez jogger z działu Fitness.
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 57 Wiek 50 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 2359
wtajcie!Piszę po raz pierwszy.Trenuję od 10 miesięcy,jeżeli mozna nazwać to treningiem.Mój wzrost 175 waga 70kg.Dziesięć misięcy temu 82kg.i 103cm w pasie.Obecnie 89 w pasie.Przez pierwsze poł roku biegałem okolo 30 min i trzy razy w tygodniu trening obwodowy.Waga powoli leciała i cm w pasie.W lutym stanęło.Zacząłem biegać rano po kawce i jednym bananku 60-65min.Ruszyło już po pierwszym tygodniu gdzie biegałem 5 razy w tygodniu po 10 km.Problem mam z brzuchem jak wiekszosc.Zmalał ale pytanie mam odnośnie tego czy kontynuować moją dalszą redukcję ponieważ jestem już dosc szczupły a brzusio nadal zatłuszczony i odstaje.Chciałbym wysłać fotki dla porównania ale kompletnie nie wiem jak to zrobić.Myślę,ze ktoś życzliwy mi pomoże z góry dziekuję
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 57 Wiek 50 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 2359
Dodam,ze konsumuję 6 posiłków dziennie.Nie jem zadnych slodyczy bialego pieczywa napoi gazowanych.Staram się dostosowac do 10 wskazowek zywieniowych.Koledzy odezwijcie się.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 1033 Wiek 31 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 18821
daj moze fotę

Moja poezja: http://www.sfd.pl/Tomik_poezjii_kulturystycznej_refluxxxa__-t372603.html