SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

bieg na 100m i 1000m

temat działu:

Inne dyscypliny

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 21415

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11148 Napisanych postów 51564 Wiek 30 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
Witam. Chciałbym poprawić swoje wyniki na 100 i 1000m w celu zdania egzaminu na studia. Mam na to czasu ok. 0,5 roku i mogę poświęcić na to 3 dni w tygodniu. Ostatnio mało miałem do czynienia z bieganiem, w liceum to prawie w ogóle ale w podstawówce to trochę tego było. Więc moje wyniki nie są zbyt dobre (na 1000 3:40 a na 100m chyba 12:50) Przez ostatnie 3 lata chodziłem na siłownię. A w bieganiu jestem zupełnie zielony. Od czego powinienem zacząć i jak powinien wyglądać mój trening? Czy na początek mam zacząć od wytrzymałości a później przejść do poprawy szybkości? Przy treningu biegania wydaje mi się, że intensywny trening na siłowni mijałby się z celem, więc wydaje mi się że na siłownie mógłbym chodzić 2 razy w tygodniu. Byłbym wdzięczny za rozpisanie mi planu treningu (oczywiście do biegania a nie siłowego).
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 28
Witam.Mam wielką prośbę - czy mółby ktoś ułożyć mi tygodniowy plan ?
Mam 15 lat i za miesiąć mam sprawdzian na 1000m. Czas który chciałbym osiągnąc to poniżej 3:10. Mój dotychczasowy rekord to 3:26. Myśle że będe mógł na bieganie poswięcic 6 dni w tygodniu : od poniedziałju do soboty.
Dzięki i pozdrawiam
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11148 Napisanych postów 51564 Wiek 30 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816