SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

ból wplecach

temat działu:

Po siłowni, o siłowni

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 1874

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 953 Wiek 33 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 74752


siema wczoraj miałem trening pleców i przy MC nabawilem sie mocnego bólu wdolnym odcinku kręgosłupa...a iteraz moje pytanie co ztym zrobic??jak sie ztego wykurowac?? pierwszy raz odkąd cwicze nabawiłem sie kontuzji i jestem zupełnie zielony wtym.prosze oszybką pomoc.zgóry dzięki
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Cię zainteresować:

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 1339 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 16534


dzien dobry jak najbardziej na prostowniki, ale przy zle dobranych ciezarach potrafi narobic duzo szkody.
tu macie lawki na prostoniki:

teść z oma na mecie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 29 Napisanych postów 3095 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 25822
jesli cie uciska nerw kuje charakterystycznie nie mozesz sie zabardzo ruszyc schylic i wyprostowac czujesz ze twoj ciezar ciala jest niemozliwy prawie do podniesienia bez bolu mysle ze powinienes isc do lekarza.

Światło wierzy, że przemieszcza się szybciej od wszystkiego,
ale sie myli. Nieważne jak szybko pędzi, zawsze odkrywa,
że ciemność dotarła na miejsce
wczesniej i juz na nie czeka...
Born To Be Wild

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 1339 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 16534
ta... klasyczny przypadek
1. albo robiles "koci grzbiet" przy podnoszeniu