SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

- - ->OLIMP Top Mass - czy to skuteczne???<- - -

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1092

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 11
Witam! Jestem tu nowy i mam takie pytanie poniewaz w sprawach suplementów jestem "zielony" czy preparat wysokobiałkowy o nazwie OLIMP Top Mass jest skuteczny i czy go polecacie w wieku 14 lat?? Prosze o szybka odp.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 2209 Wiek 38 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 11508
w twoim wieku kolego nie ma sesu ,lepiej kase przeznacz na jedzenie. Suple to tylko dodatki.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 113 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 1088
jak masz kasę to jedz, ale później sie może okazać że ją w błoto wyrzuciłeś

......................

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 46 Napisanych postów 6083 Wiek 37 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 33055
jak jesteś nowy to warto żebyś wiedział że na SFD są dziesiątki tysięcy ciekawych artykułów o treningu/diecie/suplach itp więc twórz tylko temat jeśli nie znajdziesz odpowiedzi tutaj ---> www.sfd.pl/search.asp - wpisujesz i działa ! Czy to skomplikowane ?

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 11
Ćwicze juz ponad rok i zadnych efektów poniewaz mam małą mase ciała przy wzroście 170 waze 50kg.Jeżeli nie suple to jak mam sie odzywiac czy mógł by mi ktos pomóc??
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący