SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

"Masówka"

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 2250

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 61 Napisanych postów 6045 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 40153
Obecnie robie wytrzymalosc ale od nastepnego tygodnia zaczynam trening na mase, no i pierwsze 5 tyg bedzie na kreatynce. Dlatego tez chcialbym odpowiednio ulozyc trening.
Ostatnio cwiczylem (na mase i wytrzymalosc): pon-klata biceps, sr-barki nogi, pt-plecy triceps

Teraz mysle o zmianie kolejnosci, ale niekoniecznie ukladu samych partii w dniu, chociaz moze bym sprobowal pon-plecy biceps sr-barki nogi pt-klata triceps, ale rownie dobrze moze byc inny uklad byle by byl 3 razy w tygodniu, nie dluzej niz 1,5h trening, najlepiej do 75minut max.
Jesli chodzi o cwiczenia ktorych jeszcze nie moge robic to bedzie to martwy ciag, przysiady, podciaganie na drazku, a pozostaje wszystko inne lacznie z wyciskaniem na nogi na suwnicy skosnej, wspiecia na lydki czy wioslowaniem sztanga. Jako ze pierwsze 4.5-5 tyg bede na kretce mysle ze mozna ciut zwiekszyc intensywnosc treningu, chociaz na razie nie chce sie bawic w superserie czy laczone. No i szczegolnie prosilbym o jakis dobry trening na triceps bo mam daleko w tyle za innymi partiami. Aha, cwicze ze stoperem w reku wiec prosilbym rowniez o podanie zalecanych przerw miedzy seriami w danym cwiczeniu i cwiczeniami. Jak beda jakies przyklady to ew. powiem czy robilem juz taki trening, sprobuje wprowadzic male poprawki i poprosze o ocene. Dzieki z gory za odpowiedzi

Pozdrawiam,
NoRtOn


Zmieniony przez - norton w dniu 2003-01-20 23:01:18

Pozdrawiam,
NoRtOn

*F*u*c*k* The Rest,We Are The Best

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Seewy Piękny Zbyszek
Ekspert
Szacuny 114 Napisanych postów 21032 Wiek 35 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 208598
Ja ma jeszcze tylko takie pytanie. Ile juz cwiczysz ??

Pozdrawiam.
----------------------------
Doradca w dziale: "Trening"
----------------------------
"Oddycham głęboko, stawiam piedestały. Jutro będe duży, dzisiaj jestem mały..."

FITNESS ACADEMY King Square Kraków


"Oddycham głęboko, stawiam piedestały. Jutro będe duży, dzisiaj jestem mały..."

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 61 Napisanych postów 6045 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 40153
dwa i pol ale z przerwami m.in. po wypadku i na wakacje

Pozdrawiam,
NoRtOn

Pozdrawiam,
NoRtOn

*F*u*c*k* The Rest,We Are The Best

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 11 Napisanych postów 2063 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 58063
Nie chcesz martwych ciągów i innych obciążających kręgosłup? Dużo na tric? Na masę? Fajnie się składa, bo sam mam taki program(made by Ceo), może cię zainteresuje...

wtorek:
klata:
wyciskanie na plaskiej 4 serie progresja
WYCISKANIA POZIOME W SIADZIE NA MASZYNIE (ćw. zbliżone do tego co napisałeś) 4 serie progresja
KRZYŻOWANIE LINEK WYCIĄGU W STANIU 4 serie progresja

triceps:
wyciag 4 serie progresja
wyciskanie francuskie 3 serie progresja
popmpki na poreczach w podporze tylem 3 serie progresja lub staly (jak Ci wygodiej)

brzuch:
UNOSZENIE NÓG W LEŻENIU NA SKOŚNEJ ŁAWCE 3 serie 20-25 powtorzen
sklony na lawce glowa w dol 3 serie 20-25 pwotorzen
sklony boczne z hantlami 3 serie 20-25 powtorzen
SKRĘTY TUŁOWIA W LEŻENIU 3 serie 20-25 powt.

czwartek:
plecy:
ŚCIĄGANIE DRĄŻKA/RĄCZKI WYCIĄGU GÓRNEGO W SIADZIE SZEROKIM UCHWYTEM (NACHWYT) 4 serie progresja
wioslowanie koncem sztangi 4 serie progresja
wioslowanie hantlem do boku 4 serie progresja

biceps:
uginanie ramion ze sztanga 4 serie progresja
uginanie ramion z hantlami modlitwenik 3 serie progresja
uginanie ramion z hantlami uchwyt mlotkowy 4 serie progresja

przedramiona:
uginanie nadgarstkow podchwytem/nachwytem po 3-4 serie , lekka progresja 20-15 powtorzen

sobota:
barki:
unoszenie hantli bokiem 3 serie ,staly ciezar 8 powtorzen
wyciskanie sztangielek 4 serie progresja
unoszenie hantli bokiem w opadzie tuowia 3 serie , staly ciezar 8 powtorzen

kaptury:
szrugsy ,4 serie 15-20 powtorzen ,progresja

nogi:
uginanie nog w siedzeniu 3 serie ,lekka progresja
prostowanie nóg 4 serie progresja
spiecia na palce 4 serie lekka progresja


Przerwy robię po 60 - 90 sekund
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 61 Napisanych postów 6045 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 40153
hmm no napewno chce u siebie zawrzec wyciskanie na plaskiej sztangi, wyciskanie na skosie sztangielek, i napewno nie 3 cwiczenia na biceps moze ktos inny jeszcze cos doda, ale thx i tak

Pozdrawiam,
NoRtOn

Pozdrawiam,
NoRtOn

*F*u*c*k* The Rest,We Are The Best

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 654 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 17777
Nie rozumiem jednego. Nie mozesz robic ciągów ani podciagania sie na drążku a chcesz robic wyciskania na sównicy?????


Tu SĄ MoJE FotY!!!! OCeŃ MniE!!!
http://www.sfd.pl/topic.asp?topic_id=61999 
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 61 Napisanych postów 6045 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 40153
nie rozumiesz to zrozum, tak juz jest. przy ciagach nie masz pelnej stabilizacji, przy wyciskaniu skosnej suwnicy masz oparcie

Pozdrawiam,
NoRtOn

Pozdrawiam,
NoRtOn

*F*u*c*k* The Rest,We Are The Best

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 654 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 17777
Spokojnie kolego.

Po pierwsze to jeżeli ktoś się o cos grzecznie pyta to chce uzyskać tez grzeczna odpowiedz, a "nie rozumiesz to zrozum" nią według mnie nie jest!

Po drugie to chyba nie do końca masz rację bo po takiej kontuzji jaka miałeś (nie wiem kiedy to było i nie interesuje mnie to z nogami trzeba trochę przystopować i pozwolić im na pełną regeneracje.

Po trzecie jesteś "oznaczony" kolorem czerwonym i masz 400 sogów pytasz o to, co powinieneś wiedzieć i to właśnie komuś takiemu jak ja dąć radę.

Tu SĄ MoJE FotY!!!! OCeŃ MniE!!!
http://www.sfd.pl/topic.asp?topic_id=61999 
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 1259 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 9969
To ,że ma 400 sogów nie znaczy ,że musi wszystko wiedzieć.Od tego jest to forum ażeby wymieniać się poglądami doświadczeniami.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 654 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 17777
Trzeba było napisac od razu ze nie chcesz obciązac kręgosłupa i by wszytsko było ok.
A tak to musiałem duzo pisac i mnie palce bolą
he he
Pozdrawiam

Tu SĄ MoJE FotY!!!! OCeŃ MniE!!!
http://www.sfd.pl/topic.asp?topic_id=61999 
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 654 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 17777
Ok TOPOR ale tak jak napisałem teksty typu "nie wiesz to sie naucz" to do dzieci z podwórka moża puszczac....
A z resztą nie psuje juz posta! bo nie mam nic do powiedzenia.
Nara!

Tu SĄ MoJE FotY!!!! OCeŃ MniE!!!
http://www.sfd.pl/topic.asp?topic_id=61999 
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Przedramiona od 45 cm w bicepsie?

Następny temat

COŚ DLA MŁODYCH

Fruzelina