SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Ważne pytanie-ginekomastia.

temat działu:

Doping

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 3637

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 10 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 216
Panowie mam problem i potrzebóje pomocy.Ćwiczę od wielu lat i po n-tym cyklu (test,nandr.,meta) zastosowałem odblok (HCG.Prov.Nolv.), i wszystko było ok., aż do ostatniego tygodnia. A mianowicie: ostatni zastrzyk test.- 27 luty, potem odblok, Nolva od 28 luty do 27 marzec (20mg dziennie przez 28 dni). Cały kwiecień było ok!, ale od maja zauważyłem wszelkie objawy ginekomastii, zarówno te wewnętrzne, jak i te zewnętrzne. I tu jest moje pytanie, dlaczego tak się stało?, i co teraz?
Proszę o odpowiedź doświadczonych forumowiczów.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 8 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 42
Siema mam ptanie nigdy nie bralem sterydow a jednak mam ostra ginekomastie i hcial bym sie tego pozbyc cwicze juz kolo roku i nie widze zadnych zmian w wygladzie mojej kladki piersowej a reszta ciala zaczyna wygladac hoc jestem przy sobie jesli ktos moze mi pomuc w kfesti zabiegu jak go zalatwic bo slyszalem ze sa dofnasowane a jak nie to ile taki zabieg kosztuje czekam na odpwiedzi dzieki pozdro
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
miczelx ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 907 Napisanych postów 35146 Wiek 84 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 814700
wyglada na to ze poziom estrogenow pozostal za wysoki momo odbloku z nolvy, no chyba ze sek tkwi w progesteronach...