SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Trening fbw z elementami kalisteniki

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 84

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1 Wiek 26 lat Na forum 5 dni Przeczytanych tematów 4
Witam!
Ułożyłem sobie plan treningowy z elementami kalisteniki. Moim celem jest masa i ogólna sprawność. Doświadczenie z siłownia mam raczej marne, ale miałem z nią kiedyś kontakt. Mam znajomego który pokaże mi technikę. Trening to fbw typu a i b. zamierzam trenować trzy razy w tygodniu. Proszę o ocenę i rady ;)
A:
-mc 4x5
-wycisk leżąc 4x8
-podciaganie nachwyt 5x maks 1-2 w zapasie
-ohp 4x8
-biceps sztangą łamaną 3x8
-dipy (wariacja z priorytetem na triceps) 3x8
-przyciaganie nog do drazka w zwisie (brzuch,korpus) 3xupadek
B:
-przysiad 4x5
-pompki (różne wariacje, z piorytetem na klatke) 4x maks 1-2 w zapasie
-podciaganie podchwyt 5x maks 1-2 w zapasie
-wyciskanie sztangielek siedzac 4x8
-wyciskanie francuskie 3x8
-biceps chwytem młotkowym 3x8
-plank 3x upadek
Co sądzicie o tym planie? Czy warto byłoby wrzucić tu gdzieś wiosłowanie w opadzie?
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Jest liderem w tym dziale Szacuny 8 Napisanych postów 18 Wiek 25 lat Na forum 22 dni Przeczytanych tematów 190
W mojej skromnej opinii jest dosyc chaotycznie - mowa o kolejnosci oraz doborze cwiczen. Nie wiem czy jest sens punktowac, nie wiem jakie masz priorytety "cwiczeniowe" / "partiowe".

Ze swojej strony polecam art."Pierwszy rok treningow" - naucz sie techniki oraz dobierz sobie obciazenia na jakich jestes w stanie cwiczyc - zrobisz to jedynie doswiadczalnie, nie przesadzaj, powoli - z czasem dokladaj sobie cwiczenia kalisteniczne, w ktorych chcesz koniecznie poprawic wyniki.

Zaczekaj na wiecej opinii, na specjalistow, sam niedawno zaczynalem :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 5276 Napisanych postów 59356 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 728653
Kalisteniki nie masz tam za wiele, ale ogólnie plan treningowy masz całkiem niezły, zmienisz kolejność nieco od największych partii do najmniejszych. Do tego nie zaczynałbym od tak niskiego zakresu powtórzeń w seriach tylko dał te 8 powtórzeń w serii. Standardowo technika podstawowych ćwiczeń jest najważniejsza.

Do tego oczywiście musisz mieć odpowiednio zbilansowaną dietę. Bo wiadomo, że dieta jest równie ważna przy kształtowaniu sylwetki jak i trening. Dobrze, że masz kogoś kto pokaże Ci technikę ćwiczeń.

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Boks - interwały

Shaker