SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Ocena Planu - pomoc

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 84

Formularz - Proszę o pomoc

Płeć

Wiek

Waga

Wzrost

Cel treningowy

Staż treningowy na siłowni

Uprawiane inne sporty

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki)

Dieta

Przeciwwskazania medyczne (wady postawy, choroby, kontuzje)

Zażywane suplementy

Ostatnio przerabiany plan

Wyniki w podstawowych ćwiczeniach [kg] (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc)

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 84 Wiek 25 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 636
Witam, zacznę od ankiety

Płeć : Mężczyzna

Wiek : 25

Waga : 72

Wzrost : 176

Cel treningowy : redukcja

Staż treningowy na siłowni : +-rok

Uprawiane inne sporty :

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki) : aktualnie w domu. ławeczka, stojaki, gryf lamany,sztanga,drażek

Dieta : jest

Przeciwskazania medyczne : ból kolana (ograniczam siady itp)

Zażywane suplementy : kreatyna

Ostatnio przerabiany plan: opisze niżej

Ciężary w podstawowych ćwiczeniach (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc):
Opiszę niżej


Witam ponownie. Chciałbym w końcu żeby ktoś mi pomógł. Opiszę wszystko najbardziej jak się da.
Ćwiczę łącznie około roku czasu ale pierwsze pół roku to zero diety i plany to gotowce z neta.
Kolejne 2 miesiące dieta trzymana i siłownia plany od znanych "trenerów"
Aktualnie znowu ćwiczenia w domu ale już na trochę lepszym sprzęcie : ławeczka, hantle, gryf łamany, sztanga prosta, stojaki do siadów, drążek.
Więc można powiedzieć że pół roku w miarę normalnych treningów.
Od października jestem na redukcji. Z 79 kg spadło do 72 kg obecnie . Staram się dietę trzymać w 100% ale czasami wpadnie śmieciowy dzień.
Dieta w miarę teraz jest i sprzęt ale brakuje planu treningowego więc praktycznie zero efektów i powoli motywacji brakuję. Wiem, że na redukcji nie ma bóg wie co oczekiwać ale u mnie praktycznie nie ma żadnych efektów, trochę wieksza klatka, trochę szersze plecy no i siła w miarę poszła.
Moglibyście doradzić jaki plan wrzucić teraz ?
Już wiele planów przejrzałem wiele planów wykupiłem i nadal lipa a do treningów się przykładam.
Dieta to 2 kg białka 0.8 tłuszczy reszta węgle aktualnie 2250 kcal.
Wrzucę za chwilę plany treningowe ostanie z pół roku.
Ten pierwszy push pull legs robiłem na początku teraz robię ten drugi ale trochę mnie męczy 5 x w tyg i nie wydaję mi się żeby ten plan był ok.
Od przyszłego tyg kusi mnie wrzucić plan sakera ale trochę go zmodyfikować czyli dorzucić face pull, rozpiętki na skosie i jakieś wykroki, zakroki chociaż.
Mam nadzieję że wszystko napisałem i będziecie mogli mi coś pomóc. Pozdrawiam
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 84 Wiek 25 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 636
Tu pierwszy plan








...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 84 Wiek 25 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 636
Tu aktualny plan (ale trochę meczy 5x w tyg) do tego każdy mowi ze lipa nie plan.








...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 84 Wiek 25 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 636
A teraz kusi mnie wziąć fbw od sakera. Ale dodać coś do niego bo już jakieś doświadczenie mam i wydaje mi się zbyt słaby. Dodać jakieś face pull, rozpietki i wykroki.



...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 84 Wiek 25 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 636
podpowie ktoś?
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Trening fbw z elementami kalisteniki

Shaker