SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Terapia testosteronem a wyniki całkowitego i wolnego testosteronu.

temat działu:

Doping

Ilość wyświetleń tematu: 793

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Wiek 320 dni Na forum 319 dni Przeczytanych tematów 36
Cześć,
Ankieta wypełniona poniżej.
Przepisano mi terapię testosteronem w zastrzykach Prolongatum 2 ampułki co 7 dni (przez 5 miesięcy) mimo dobrego wyniku Testo całkowitego i niskiego Testo wolnego.
Mam obawę przed kuracją. Czy jeśli zacznę TRT zastrzykami to po ich odstawieniu może być tak że naturalna produkcja testo nie ruszy sama nawet na niskim poziomie? Czy wróci do stanu sprzed kuracji nawet jeśli to za mało? Boję się być skazanym na zastrzyki do końca życia, i nie wiem czy to mit i straszenie czy tak może być rzeczywiście.

Nie znam się ale testosteron całkowity mam powyżej średniej normy : 8,64 ng/ml (zakres normy 2,6-11) Czyli całkiem ok chyba?
Testosteron wolny : 9,94 pg/ml (zakres 5,70 - 30,70) - niby niski ale to podobno norma dla 65 latków.
Prolaktyna: 6,94 ng/ml (zakres 1,8 - 17)
Estradiol 35,19 pg/ml (zakres 15 - 60)
LH: 1,65 (zakres 0,7 - 7,4)

Kurację dostałem ze względu na przewlekłe problemy z depresją, przewlekłym zmęczeniem, ogólnym lękiem (okresowo), wychudzeniem i brakiem energii i pospinanymi mięśniami. Słaby wynik krwinek czerwonych, podejrzenie niedożywienia (lekkiej anemi) z powodu słabego wchłaniania z jedzenia. Trwa to od iluś lat i przytyć nie mogę. Do tego problemy ogólne z układem pokarmowym (złe trawienie, wchłanianie, wybiórczość pokarmowa).

Podejrzenie że niedobór testosteronu który reguluje dużo rzeczy w organizmie stoi za moimi problemami z energią i jedzeniem. Sens to ma ale jak się ma wynik Wolnego do całkowitego i do tej kuracji? Dzięki za wszelkie rady dla zielonego w tym temacie.

1. WIEK: 41
2. WAGA: 57,5 kg (zawyczaj ok.60 kg)
3. WZROST: 180 cm
4. WYMIARY: szczupły (lekka niedowaga)
-biceps:
-klatka:
-udo: