SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Terapia testosteronem

temat działu:

Doping

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 22362

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11145 Napisanych postów 51525 Wiek 30 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
Cześć, ćwiczę od trzech lat. Wyniki marne mimo bardzo dobrej michy i ciężkich treningów. Zawsze wiedziałem, że pod względem hormonalnym jest coś ze mną nie tak ze względu na budowę ciała, bardzo słaby zarost itd. Jakoś specjalnie się tym nie przejmowałem bo nie myślałem na to czasu. Od pół roku czuję się co raz gorzej, nie wysypiam się, jestem ciągle zmęczony, najlepiej to bym wcale z łóżka nie wychodził, jestem strasznie obojętny na otoczenie, mam same czarne myśli ogólnie czuje się jakbym miał depresje. Postanowiłem zrobić sobie badane krwi z którego wyszło, że mam faktycznie niski poziom testosteronu. Ogólnie hormony wyglądają tak:
Testosteron: 269 ng/dl
Prolaktyna : 6.67 ng/dl
Kortyzol: 15.39 ųg/dl
Estradiol: 19.7 pg/ml

Byłem już z tym u dwóch urologów, jeden wsadził mi palec w tyłek i powiedział ,że jest wszystko ok a druga Pani doktor śmiejąc mi się w twarz zaproponowała viagre.... normalnie jestem załamany... jego idę jeszcze do jednego ale jak ten będzie takim samym d****em to chyba się zdecyduje na zrobienie samemu jakiegoś lekkiego cyklu z teścia bo ja już tak dłużej nie mogę żyć. Możecie mi doradzić ewentualnie jak się do tego zabrać żeby nie zrobić sobie większej krzywdy i żeby uformować tylko poziom hormonów? Nie zależy mi zupełnie na efektach w treningu, tylko na tym żeby zacząć normalnie żyć.
Będę bardzo wdzięczny za pomoc.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
lodzianin1 Moderator
Ekspert