SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Tajlandia - zrób masę na wakacjach

temat działu:

Doping

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 7347

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 56 Napisanych postów 6275 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 37332
Heja,

Nie było mnie wieki na forum, w chwili wolnej (a mam ich nie za dużo) przejrze co tam się nawyrabiało. Póki co króciutki raport:
W Tajlandii nie istnieją recepty, wszystko co stoi na półce (oprócz morfiny chyba tylko) można sobie kupić, jeżeli czegoś nie ma mili sprzedawcy chętnie zamówią. Jednym słowem wszystko co nie jest underem jest dostępne.
Na miejsach typu Phuket czy Pattaya siłowni jest od groma i są to faktycznie siłownie, a nie zblazowane fitness center - mają całe żelastwo jakie koks może potrzebować ;) Tydzień siłowni kosztuje coś koło 20 zł, miesiąc jakoś 50, za 1000 (albo 1500 nie pamiętam dokładnie) jest członkostwo DOŻYWOTNIE. Oprócz żelastwa mamy wielki basen ze zjeżdżalnią i palmami wokół, kilka spa, sauny itd. Również bar gdzie można sobie strzelić szejka proteinowego, albo borwara hehe. Można oczywiście również zjeść, konkretny obiad za 5-10 zł. A poza tym jak jest się tam dłużej pan trener rozpisze cykl i powie co wbić, hehe - tak przynajmniej wnioskuje, bo mieli taką śmieszną tablicę gdzie pokazywali grubasów i 60-letnich dziadków przed ich "poradą" i po - wszyscy wyglądali jak profesjonalni zawodnicy fitness - więc możemy sobie łatwo powiedzieć, że na pewno w takim wieku na sucho to nie poszło.
Do dyspozycji mamy również masaż (każdy rodzaj, chodź nie "masaż" - o tym zaraz ;D), pożyteczna sprawa konacjąc po porządnym treningu. No i mamy wieczorne rozrywki - wybitnie najlepsze panienki na świecie moim zdaniem, ceny również przyzwoite Chodź po cóż płacić? Tajki szalają za białymi, taki dziwny syndrom, naprawdę można mieć praktycznie każdą z naszym przeżartym koksem ciałkiem - zazwyczaj ważymy 2 razy więcej od nich Często i więcej
Żarcia jest pełno i jest tanie od tajskich specjałów po europejskie steki, ceny jak pisałem są niskie. Nic dziwnego że wielu Amerykanów robi sobie tam takie "masowe wakcje" - nie muszą się martwić że ich zamkną, w porónaniu z Zachodem jest tam naprawdę tanio - no i wieczorami zajęcie zawsze się znajdzie hehe.
Ja sam jedynie prześliznąłem się przez różne zakątki tego kraju, ale pomysł masy na wakacjach w Tajlandii jest obiecujący i być może kiedyś się na niego skuszę.

Pozdrowienia z Australii w której obecnie rezyduję.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 232 Wiek 41 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 8210
spoko spoko....pzdr
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 616 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 13201
a ile kosztuje taka impreza by do tajlandii pojechac ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 56 Napisanych postów 6275 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 37332
Koszty? To zależy od standardu, może być śmiesznie tanio, a może też być nieziemsko drogo. Generalnie bilet można za 400 ojro w 2 strony wychaczyć w jakiejś super promocji z Londynu. Za 600 bez promocji powinno dać rady. A na miejscu już zależy czy chcesz sobie wynająć wille czy pokój, tak czy siak długie wynajmy (typu długośc cyklu - czyli powiedzmy 2 miechy Wychodzą o wiele taniej niż jednodniowe/kilkudniowe wizyty w hotelach. Ja jeździłem przez cały kraj, ale z łatwością można znaleźć na necie kupę "holidays homes" do wynajęcia w turystycznych lokalizacjach.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
BodyLine TRENER
Specjalista
Szacuny 73 Napisanych postów 14747 Wiek 46 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 102587
No i można przywieźć ze sobą coś więcej niż te kilka kilogramów nowych mięśni
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 21 Napisanych postów 2029 Wiek 40 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 27153
Body chodzi Ci o to coś co jest w nazwie butów sportowych ?

Jeszcze nie spotkałeś sam siebie. Ale korzyść z tego, że w międzyczasie poznaje się
innych ludzi jest taka, że jeden z nich może przedstawić Ci Ciebie samego.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 56 Napisanych postów 6275 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 37332
Wszystko można, ja się myśli chvjem zamiast głowy (niektórzy mówią główką zamiast główy) :-%
Kondony już egipcjanie starożytni robili z kozich jelit, hehe.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 232 Wiek 41 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 8210
tam kolezka był w tamtym roku ,pojechał ze szkocji(z glasgow) ,ja sie nie załapałem :(za 45o fuli ....był k.... 1,5 miecha ,prawie został królem wioski ,brechta była z niego...puknał klijentke z wiochy na drugi dzien juz cała rodzina stała pod hotelem ****a do ozenku gotowa...zieja
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 232 Wiek 41 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 8210
i pertraktacje w stylu dorzuc 20 zielonych i zabieraj córke w****u do europy,ten w szoku k.... na kacu wstał nie wie co sie dzieje ,przyszła panna młoda w wianku...to sie musiał ewakuowac z hotelu tylnim wyjsciem ...na krowach za nim jechali zieja...
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 56 Napisanych postów 6275 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 37332
No to ladnie, hehe. Znam klimat, wiochy tajskie to prawdziwe i konkretne zadupie, wiec nic dziwnego ze jak juz sie znalazla taka sztuka jak prawdziwy bialy to trza go chocby i widlami do zeniaczki zmusis, hehe. Choc widel tam oni nie maja, ale maja za to takie halabardy na slonie (jak slon nie idzie to sie go kluje w dupe), mysle ze to ma nawet lepszy efekt
W miastach takich klimatow nie ma, tam juz jest cywilizowanie, hehe.
ps. gdzie on byl? bo to wyglada jak jakas dziura polnocnej tajlandii, wiocha hill tribow.

Zmieniony przez - Scorpio93 w dniu 2007-08-09 11:14:56
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 232 Wiek 41 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 8210
docelowo poleciał do bankoku....tam był troche...a pozniej zasówał wzdłuz Mekongu po wiochach z takim ruskim kolezka jednym jeszcze....pozniej wy***ali do Laosu....
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Następny temat

Pierwszy cykl dla żółtodzioba

nutloveb