SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Suplementy dla 17 latka

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1672

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 16 Wiek 26 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 135
Witam
Szukam odżywek na mase (mam 17 lat). Zastanawiałem się nad gainerem SFD oraz jakimś stackiem, z tym że nie wiem czy to dobry pomysł. Na siłowni ćwiczę od ponad roku. Moja waga to 63 kg na 173 cm wzrostu. Chciałbym przybrać na wadze. Co mi poradzicie kupić i czy wgl. warto?
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11149 Napisanych postów 51567 Wiek 31 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
Od przybrania na wadze jest dieta i od tego zacznij, suplementy typu gainer, białko sobie daruj. Możesz kupić kreatynę, ale bez diety nic Ci nie da.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 16 Wiek 26 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 135
Czyli nie warto wydawać pieniędzy na gainery? Ciężko u mnie z dietą jest staram się jeść dużo ale nie w tych samych godzinach. Czy to źle?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11149 Napisanych postów 51567 Wiek 31 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
Co rozumiesz przez jeść dużo? Musisz wyliczyć swoje zapotrzebowanie kaloryczne, wtedy będziesz wiedział ile musisz kcal dostarczyć .
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 16 Wiek 26 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 135
W sensie jeść więcej niż potrzebuje. I na podstawie tego ułożyć trzeba diete?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert