SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Suplementacja staff'u

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1591

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11149 Napisanych postów 51567 Wiek 31 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
Witam wszystkich , w związku z przyływem gotówki , chciałbym wzbogacić moje ćwiczenia o jakieś suplementy , zacznę od tego ,
że ćwiczę od 4 miesięcy na sucho no i chciałbym zacząć współpracę z suplementami , mam takie pierwsze zasadnicze pytanie , ile powinien trwać cykl ?
po 2 chciałbym się upewnić , staf jest to "remix" substancji
przydatnych podczas ćwiczeń tak ?
przeglądając fora internetowe na początku byłem zainteresowany massacrą od olimpu , aczkolwiek , polecono mi ostatnio xpand'a co wy o tym sądzicie?
dodam , że celem moich treningów jest "nabycie" suchej masy mięśniowej , dieta z bilansem ujemnym jest więc wiecie ;]
pozdrawiam ;)
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11149 Napisanych postów 51567 Wiek 31 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
a dla czego spalacz nie ? , skoro przybiore na tkance tl. to moge to jednoczesnie spalac , miesni nie spale przeciez ? ;p
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 18 Napisanych postów 2479 Wiek 34 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 36531
Jak Ty chcesz zdobywać suchą masę na bilansie ujemnym ? Wiesz o czym mówisz ?
Jeśli o suplementy chodzi to poczekałbym jeszcze chociaż z miesiąc jak się tak niecierpliwisz i zaczął od mono.

' Nie jesteśmy aniołami '

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert