SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Sunrise200/Dziennik - Sprawność jak przed laty

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1078

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 16 Napisanych postów 516 Wiek 35 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 4717
Będę śledził, bo stan masz podobny do mojego z połowy lutego.

Rób, albo nie rób. Nie ma próbowania

Dziennik - http://www.sfd.pl/snorri1_/_Dziennik_osobnika_biurowego-t579616.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 24 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 406
Właśnie wróciłem z treningu. Nie mam siły, by cokolwiek napisać.

Na wieczorną przekąskę tylko kromeczka z twarogiem, szklanka mleka i za chwilę jabłko. Potem słodki sen.

Zwiększyłem też przyjmowanie płynów. Dziennie muszę wypić 1,5 litra, bo inaczej mnie suszy :)

Pozdro dla wszystkich ćwiczących.

Zaczynam po latach

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 24 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 406
Dzisiaj wyjeżdżam na mały urlop. W piątek i poniedziłałek trening odwołany.

W zamian od jutra do wtorku codziennie będę:
- uczył się skakać na skakance
- prowadził swój standardowy trening: obwodowo pompki, brzuszki, przysiady, plecki - kilka serii

We środę wracam na trening i dalej doskonalę techniki bokserskie :)

Zaczynam po latach

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 24 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 406
Wróciłem z weekendu i wczoraj byłem już na treningu. Wydolność nie spadła, może dlatego, że weekend spędziłem aktywnie (łażenie po górach).

Dzisiaj spróbuję wzmocnić ramiona - przydadzą się - póki co mam bardzo słabe ręce. Będę robił pompki w seriach (na kolanach):
- 30
- odpoczynek
- 20
- odpoczynek
- 10
- odpoczynek

Aż nie padnę. Kiedy padnę większy odpoczynek i znów.
Żeby też trochę spalić brzuchola, poćwiczę tzw. krok bokserski.

Jutro trening, a potem zaczyna się długi weekend majowy. Już obmyślam sobie plan treningowy. 3 maja zrobię test. Jak pamiętacie moje cele szczegółowe to 50 pompek (chyba zmniejszę na 40) oraz bieg na 3 km. Ciekawe na ile przez ten miesiąc udało mi się zrealizować z mojego planu.

Dietę trzymam dzielnie, nie obżeram się wieczorami. Wczoraj na kolację zjadłem dwa jajeczka, popiłem kefirem. Brzuchol coraz mniejszy.

Wydolność się poprawiła. Jestem w stanie przetrwać cały trening bez obijania się.

Zaczynam po latach

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10748 Napisanych postów 46102 Wiek 26 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
napewno uda ci sie zrealizowac cele
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 24 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 406
Aby zacząć już realizować swoje cele i weryfikować postępy, oznaczyłem sobie marszrutę:

Wokół mojego osiedla prowadzą ścieżki, których długość zsumowałem. Łącznie to nieco powyżej 1500 metrów. Wczoraj zrobiłem takie kółeczko. A zatem po miesiącu trenigu jestem w stanie przebiec 1,5 km )))

Jeszcze jedno kółeczko i oczekiwane 3 km się ziszczą, o czym jeszcze miesiąc temu mógłbym pomarzyć.

Łykam też witaminę B12, aby szybciej zwiększyć wydolność organizmu. Mam badania krwi sprzed rozpoczęcia treningu, zrobię sobie kolejne za miesiąc i zobaczę, jaki wpływ ma trening na liczbę krwinek.

Pozostaje jeszcze kwestia pompek. 40-50 to dużo. Narazie dobijam do 20, jeśli są robione na kościach. Na kolanach robię już prawie 40. Ale widzę, że wzmocnienie rąk to największy wysiłek.

Brzuchol zmalał wyraźnie, po prostu mięśnie są bardziej napięte. Wracam do formy jak przed laty!!!

Zaczynam po latach

Potrzebujesz szybkiej i rzetelnej porady?
Nasi specjaliści bezpłatnie odpowiedzą na twoje pytanie z zakresu treningu, dietetyki i suplementacji!
Tomasz Maciołek
Tomasz Maciołek TomQ-MAG
Łukasz Domeracki
Łukasz Domeracki Domer
Sebastian Szmit
Sebastian Szmit flex1976
Agata Bugorska
Agata Bugorska eveline
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

FBW --->prosze o pomoc czy dobrze ułożyłem

Następny temat

siłownia: piątek&sobota